Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det nesten greit å dra et kvarter ekstra til Rena der virker det langt billigere.

Joda, men er ikke enig gitt... Rena er et møkkahøl... Men man kan jo bare kjøre til Strandbygda så er 500 000 spart. Samboeren min har ikke lappen, derfor kjøpte vi på Hanstad. Det er ikke i sentrum men går dit på fem min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scarface her as! 

Snart kommer vel fanatikerne og sier "ja ser du E39 er bedre enn ferrariene og porschene i den Gone in 60sek filmen as"...

Så på Scarface selv! Helt rå film. En av få filmer man kan se mange, mange ganger uten å gå lei.

folk som ikke klarer lese annonser er irriterende

lagt ut 15" krysseike reservehjul på finn (står tilogmed reservehjul i annonsen) alikevell klarer en å spørre om det er 4stk.

ja jøss, selvfølgelig har jeg 4 reservehjul i bilen, hakke alle det a?

:P

Si fra om du får napp da. Hvilken pris spør du om? Bare lurer. La ut E28 reservehjul (orig. BBS) for en stund siden, men ingen respons. Lurer på å ta av dekket og lage møbel av det, eller bare henge det på veggen i boden som pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut 18" med 4x108, interessent pruta og overtalte meg til å møte'n 25mil unna. Underveis ble'n vanskelig å få tak i, men tilslutt sa'n at han kanskje ikke hadde mulighet til å møte meg alikevel.. PÅ HJEMSTEDET SITT! :D

Da var jeg allerede 15mil inne i turen.. Kom frem, men ingen kjøper.. Venta 30min og der var'n, men hva skjedde? Han beskyldte meg for å skrive feil boltsirkel i annonsen, han skulle nemlig ha 5x108.. Ville han se annonsa da jeg dro frem telefonen? Nei, da hadde han mer lyst til å dra hjem.

Godt jeg er en jovial type ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om du får napp da. Hvilken pris spør du om? Bare lurer. La ut E28 reservehjul (orig. BBS) for en stund siden, men ingen respons. Lurer på å ta av dekket og lage møbel av det, eller bare henge det på veggen i boden som pynt.

lagt det ut til 500 :P

fått litt interesse, da er i bra stand og felgtypen man faktisk får solgt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...