316 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Da er det nesten greit å dra et kvarter ekstra til Rena der virker det langt billigere. Joda, men er ikke enig gitt... Rena er et møkkahøl... Men man kan jo bare kjøre til Strandbygda så er 500 000 spart. Samboeren min har ikke lappen, derfor kjøpte vi på Hanstad. Det er ikke i sentrum men går dit på fem min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Hanstad er mot museumet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 folk som ikke klarer lese annonser er irriterende lagt ut 15" krysseike reservehjul på finn (står tilogmed reservehjul i annonsen) alikevell klarer en å spørre om det er 4stk. ja jøss, selvfølgelig har jeg 4 reservehjul i bilen, hakke alle det a? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 BunkerOil i Ålesund slo til med 9,98 for literen med Diesel i kveld Kan ikke huske sist gang jeg så en drivstoffpris under 10 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Det er helt sykt.. trodde jeg gjorde et kupp i går når jeg fylte til 11.30 på samme stasjon.. hoho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Gone in 60 seconds på TV Norge nå, liker at bmw 540 e39 er med i filmen. En klassisk bil film HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Scarface her as! Snart kommer vel fanatikerne og sier "ja ser du E39 er bedre enn ferrariene og porschene i den Gone in 60sek filmen as"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Scarface her as! Snart kommer vel fanatikerne og sier "ja ser du E39 er bedre enn ferrariene og porschene i den Gone in 60sek filmen as"... Så på Scarface selv! Helt rå film. En av få filmer man kan se mange, mange ganger uten å gå lei. folk som ikke klarer lese annonser er irriterende lagt ut 15" krysseike reservehjul på finn (står tilogmed reservehjul i annonsen) alikevell klarer en å spørre om det er 4stk. ja jøss, selvfølgelig har jeg 4 reservehjul i bilen, hakke alle det a? Si fra om du får napp da. Hvilken pris spør du om? Bare lurer. La ut E28 reservehjul (orig. BBS) for en stund siden, men ingen respons. Lurer på å ta av dekket og lage møbel av det, eller bare henge det på veggen i boden som pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Løp og søk, så bilavgiftene kan gå ned http://biljobb.no/subscriber/showArticle.aspx?articleID=3946 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 La ut 18" med 4x108, interessent pruta og overtalte meg til å møte'n 25mil unna. Underveis ble'n vanskelig å få tak i, men tilslutt sa'n at han kanskje ikke hadde mulighet til å møte meg alikevel.. PÅ HJEMSTEDET SITT! Da var jeg allerede 15mil inne i turen.. Kom frem, men ingen kjøper.. Venta 30min og der var'n, men hva skjedde? Han beskyldte meg for å skrive feil boltsirkel i annonsen, han skulle nemlig ha 5x108.. Ville han se annonsa da jeg dro frem telefonen? Nei, da hadde han mer lyst til å dra hjem. Godt jeg er en jovial type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 250 km!? Gale mann... Jeg har kjørt rundt 30 km for å møte en kjøper før, og det syns jeg er i det meste laget! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Haha, enhver unnskyldning vet du.. Er i overkant glad i å kjøre bil. Heldigvis, hadde nok blitt månelyst for denne mannen hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Skjønner det, men likevel. Har brent meg ganske ofte på håpløse kjøpere, mange folk som ikke tar hensyn i det hele tatt dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Ja, sånn er det.. Det er nok slutt på dette heretter, ikke god økonomi så lenge kjøper gir blanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Si fra om du får napp da. Hvilken pris spør du om? Bare lurer. La ut E28 reservehjul (orig. BBS) for en stund siden, men ingen respons. Lurer på å ta av dekket og lage møbel av det, eller bare henge det på veggen i boden som pynt. lagt det ut til 500 fått litt interesse, da er i bra stand og felgtypen man faktisk får solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg