Robkill Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Jeg hadde gleden av å ha et slik! Fantastisk for en guttepjokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Ble frista til å gjøre dette i s123'n! Hadde sånn som vegg til vegg teppe på rommet mitt når jeg var liten, tror "veiene" tilslutt var helt bortslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Gode tider.. Elstra stas når bestekomposen min hadde en annen versjon av mitt, så vi kunne leke hos hverandre. Genialt med det som gulvteppe! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg hadde ogaå slikt teppe med en indianerlandsby på mener jeg det var. Vare hvertfall fett å leke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Gode barndomsminner de teppene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Nostalgisk å se slikt teppe! Tenk en barndom uten det? Du får kjøpe slikt til Inaya vettu wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Får ikke lov....hun fikk te-sett og dokker i gave sist... Men jeg er foreløpig happy... Hun ser forskjell på bil og Merce.... sier "hei mæsjeeee" og "hadeee mæsjeee" når hun ser E klassen etc...gir klem til den (om den er ny vaska ) Igår lagde hun sin første ripe i bilen.... men...jeg ble ikke sur Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Haha Ser for meg unger i dag: "lekte dere med tepper når du var liten?? Hadde dere ikke bilspill på iPaden før?" Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 ja as... akkurat det er en skremmende utvikling... Å leke med leker er ikke like spennende som å sitte på taben og surfe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 http://bimmers.no/topic/790195-noen-som-har-bil-med-m62tu-motor/ Noen som vet om noen her på forumet som har? De jeg har vært i kontakt med så langt har hatt gamle M62 motoren. Må være TU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Fifaan: http://www.liveleak.com/view?i=f86_1412538053 Haha: http://www.liveleak.com/view?i=88c_1412607770 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Skjult kamera er litt kulere i utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Gikk veldig bra på hjulstillingskontroll i dag... Da må man ponge ut 2 kontroller og bytte av, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 At det å rygge en bil inn i garasjen skal lage så mye kødd, Skjønner det er krig i verden for å si det sånn :@:@ (få ut litt irritasjon:-P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 At det å rygge en bil inn i garasjen skal lage så mye kødd, Skjønner det er krig i verden for å si det sånn :@:@ (få ut litt irritasjon:-P) Du slår ikke meg, som skulle kjøpe lommelykt etter at strømmen hadde gått. Var så mye snø at alt av sikt var vekk så jeg rygga rett i kanten av porten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg