Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hater deg! :) Kos deg, så må du lage en liten reisetråd. :)

Mhm, tar med speilrefleksen, ladd med to batterier og plass til 1000 bilder :P Tenkte EGENTLIG å lage "live" tråd, men tenkte at jeg heller vil oppleve først og fortelle om det etterpå, enn å løpe rundt med laptopen i ryggsekken.

Skal opp kl. 5 og jeg har stått opp kl. 12-14 hver dag i to år nå :lol: Men man skal kanskje være dødssliten på biltur, jeg ender alltid opp med å være det :P

Skrevet

Takker og bukker.

Bare hyggelig :)

Bare ut av nysgjerrighet, går det da?

Burde gå fint det. Bil veier 1800 og har lov å dra 2 tonn. skal dra bilhenger med 1300-1400kg bil oppå.

Skrevet
Originale tilbehørslykter til F10:

fqmprsnp1y1epo7y8hi0.jpg

Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker eller ikke :?

Lyser Saab lang vei!

Skrevet

fqmprsnp1y1epo7y8hi0.jpg

Lyser Saab lang vei!

Trodde først det var en saab som var avbilda jeg :lol:

Skrevet

Takker og bukker.

Bare hyggelig :)

Bare ut av nysgjerrighet, går det da?

Burde gå fint det. Bil veier 1800 og har lov å dra 2 tonn. skal dra bilhenger med 1300-1400kg bil oppå.

Gjelder ikke nødvendigvis hva lasten på hengeren veier, men hva hengeren er godkjent for.. Noen som brant seg på dette for noen måneder siden.... Om du har bare B i alle fall, men du snakket vel kanskje om å kjøre med BE sertifikat?

Skrevet

fqmprsnp1y1epo7y8hi0.jpg

Går vel greit på sølv og kanskje hvit bil... På mørkere farger vil det vel se rævva(!) ut....

Skrevet
Ganske solide egenskaper i den Merca der må jeg si:

http://www.tv2.no/underholdning/broom/m ... 21215.html

535d killer ja! Nå må ikke han smartingen som skriver denna artikklen glemme at 535d kun har 6 sylindre med 286 hester, ikke imponerende at monster Merca med V8, flere hester og MYE mer dreimoment kun er ETT sekund kjappere på 0-100 :roll:

Nå kommer jo nye A6 3,0 TDI med to turboer og rundt 320 hester og 670 nm eller noe, regner med at nye MB E-klasse snart kommer i en enda grommere utgave med monsterdiesel. NÅR kommer F10 540d og viser hvor skapet skal stå? Håper ikke BMW mister fokuset her nå.. :?

tja.... BMW har vel egentlig sjeldent vært den som har vært raskest fra 0-100. Se på m5 mot rs6 og 55amg, de siste har gjerne hatt mer effekt og vært raskere rett frem. Når det kommer til kjøredynamikk og sving egenskaper har derimot BMW satt de andre på plass. Så er ikke så sikker på at de hiver seg på effekt hysteriet sånn med engang.

Drosja og Auda har jo inntill nå omtrent vært umulig å få med seg rundt svingen så sant man satser litt, BMW har jo alltid trivdes med har satsning i svingene.

Skrevet

Tar meg en tur til Sverige jeg... Kjøper noe flæsk, godis, alkohol og kanskje ei svart skinnjakke..

:wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...