bmwnissen99 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 handle noen? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29177594 (ikke min)
spruddel Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hvor idioter er folk? Fikk telefon om at sideblinklysene på begge sider av bruks/drittbilen manglet, på den ene siden lå det ved siden av. Og kjørte ikke igår. Herregud, folk er så jævlig irriterende.. Helt sikkert gjort noe mer faenskap også.
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Originale tilbehørslykter til F10: Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker eller ikke Så en sort F10 med sånne lykter her i byen for noen uker siden å første reaksjon var at det så grisestygt ut og jalla. Det jeg ikke visste var at de var orginale, og sett på en sølvgrå bil hjalp jo litt. Men som flere her sier, det ser rett og slett ut som en Saab
Larsinnj Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hvor ser man om skatteoppgjøret kommer nå eller ikke? Står ikke noe om utsatt betaling på papiret jeg fikk, men står; "Tilgodebeløp blir utbetalt/overført etter at det offentlige har foretatt motregning for eventuelle tidligere ubetalte krav. Skatteoppkreveren vil sende egen melding om eventuell slik motregning." Får jeg pengene nå eller? (Ja, jeg er grønn på dette området! )
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Originale tilbehørslykter til F10: Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker eller ikke Så en sort F10 med sånne lykter her i byen for noen uker siden å første reaksjon var at det så grisestygt ut og jalla. Det jeg ikke visste var at de var orginale, og sett på en sølvgrå bil hjalp jo litt. Men som flere her sier, det ser rett og slett ut som en Saab er enig med deg fredrik, var det første jeg å tenkte når jeg så de.. ser ut som saab.. originale, som står på fra fabrikk, er 10.000x finere
Larsinnj Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Kan vel ta en uke før de kommer, men det er ikke så farlig. Bare de kommer i denne bolken å ikke i oktober!
bmwnissen99 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Jeg vet bare at jeg fikk mine penger idag! Det fikk jeg også
SofaKingFresh Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Skattepenger OG LaminX på samme dag. Trenger bare fint vær nå, så blir det ikke stort bedre
Anbefalte innlegg