Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor idioter er folk? Fikk telefon om at sideblinklysene på begge sider av bruks/drittbilen manglet, på den ene siden lå det ved siden av. Og kjørte ikke igår. Herregud, folk er så jævlig irriterende.. Helt sikkert gjort noe mer faenskap også.

Skrevet
Originale tilbehørslykter til F10:

fqmprsnp1y1epo7y8hi0.jpg

Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker eller ikke :?

Så en sort F10 med sånne lykter her i byen for noen uker siden å første reaksjon var at det så grisestygt ut og jalla. Det jeg ikke visste var at de var orginale, og sett på en sølvgrå bil hjalp jo litt. Men som flere her sier, det ser rett og slett ut som en Saab :roll:

Skrevet

Hvor ser man om skatteoppgjøret kommer nå eller ikke?

Står ikke noe om utsatt betaling på papiret jeg fikk, men står; "Tilgodebeløp blir utbetalt/overført etter at det offentlige har foretatt motregning for eventuelle tidligere

ubetalte krav. Skatteoppkreveren vil sende egen melding om eventuell slik motregning."

Får jeg pengene nå eller? (Ja, jeg er grønn på dette området! :oops: )

Skrevet
Originale tilbehørslykter til F10:

fqmprsnp1y1epo7y8hi0.jpg

Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker eller ikke :?

Så en sort F10 med sånne lykter her i byen for noen uker siden å første reaksjon var at det så grisestygt ut og jalla. Det jeg ikke visste var at de var orginale, og sett på en sølvgrå bil hjalp jo litt. Men som flere her sier, det ser rett og slett ut som en Saab :roll:

er enig med deg fredrik, var det første jeg å tenkte når jeg så de.. ser ut som saab.. originale, som står på fra fabrikk, er 10.000x finere :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...