Skårholen Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Et spørsmål hvordan bruker dere en telefon. Den er jo nettopp et lite elektronisk hjelpemiddel, ikke hammer, skrutrekker osv. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Helt enig med han her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kan bøyes ja, men spretter tilbake Ifaun er i alu og prøver du å bøye tilbake sprekker det. Alu kan kun bøyes en gang Den jeg så bare knuste og ble langt ifra rett igjen. Det kommer helt ann på bruken. Det første tilfellet av bøyd iphone 6+ var jo en dust som hadde hatt den i baklomma mens han sått på toget i masse timer. Da kunne man sikkert ha bøyd hvilken som helst mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jeg har en Samsung note 3 og den har jeg sett de bøyer like lett som en 6+. Kan tenke meg bruken har mye å si ja har ikke skjedd noe med min på et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Har Samsung s2 på 3. året nå! Meget solid telefon. Druknet en gang saltvann, men kom til liv igjen med litt førstehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Apropos telefoner, Note 4 ser helt rå ut. Trolig verdens beste mobiltelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Når kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Har endelig fått fiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Apple tv er kun for Apple. Ligger netflix og sumo app innpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kjøp google chromecast. Billigere og den samarbeider med det meste http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/mediaspillere/google-chromecast/192559.3141/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 For masse brukt på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 1080p Kommer selvfølgelig ann på hva nettsiden støtter (og internetthastigheten, som ikke er et problem for deg), men de du har nevnt har vertfall FullHD på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Markus, Note 4 har kommet. 10/10 på amobil. Tror jeg bestiller meg en så snart jeg kan, koster over 6000... Vrar veldig fornøyd med min Note 3 helt til den besøkte flisene på badet og ble helt grønngul i skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jeg er ute etter følgende i telefon: -God skjerm -God batteritid -Rask -Godt kamera -Stabil -Solid Der trur eg ikkje at jeg finner noe bedre enn telefonen jeg har pr i dag. Merk at jeg ikke avslører hvilken telefon jeg har, noe av det verste jeg ser er telefonfanboys i opphetet diskusjon RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kjøpte Note 4 av Netcom, så da var man ferdig for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg