adne95 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Ratter Citroën DS3-en til ei venninne i helga (1 år gammal, fikk den ny som 18-årsgave), overraskans artig å kjøre kan skjønne litt hvorfor top gear gutta elsker små, spreke hatchbacks Men ingen fare for at det blir no sånn bil på meg med det første, haha Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Ratter Citroën DS3-en til ei venninne i helga (1 år gammal, fikk den ny som 18-årsgave), overraskans artig å kjøre kan skjønne litt hvorfor top gear gutta elsker små, spreke hatchbacks Men ingen fare for at det blir no sånn bil på meg med det første, haha Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Heilt enig, faktisk veldig kjekk bil det der! Har kjørt DS3 en del å det er gode biler! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Så stille i går og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Godt med lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Godt med lunsj For de som har tid til sånt så Sitter å vurderer bytte 7'rn til en pickup. Da noe mer egna til tauing Noen tips til en ok en under 30k? Helst turbodiesel. Evnt om noen skulle være int i å bytte i 7'rn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 For de som har tid til sånt så Sitter å vurderer bytte 7'rn til en pickup. Da noe mer egna til tauing Noen tips til en ok en under 30k? Helst turbodiesel. Evnt om noen skulle være int i å bytte i 7'rn Virker som du har tid til lunsj når du sitter og vurderer deg en 7´er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Virker som du har tid til lunsj når du sitter og vurderer deg en 7´er Har 7'r, vurderer pickup Har tid til en 5min innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Nytt design på deler av forumet... Shattered, Kolstad Jr., majuz og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Har 7'r, vurderer pickup Har tid til en 5min innimellom Du er elektriker , de har alltid tid haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Idag vant jeg gratis oljeskift hos Mekonomen, Juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 gratis olje og gratis dekk.... ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Nei det var voldsomt så heldigvis jeg sku ver nå Ble stoppa av Vegvesnet isted, dem ville ikke at jeg sku ha solfilm på framrutene mine...fikk heldigvis rive det av på stedet, så slipper visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hvordan klarer du å rive det av på stedet? Jeg må jo være forberedt på det samme, selv om jeg har sluppet unna en gang alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Men skraper av en biiiitte liten flik på toppen av ruta...Så river man... Til den detter av...Så har man altså ett stort felt i siderutene som ikke er sota...Så drar man hjem og river av resten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Tar tak i det å river det av Fikk tak helt oppe, fikk faktisk alt av i en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg