Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

God stemning.. Klarte å koble headsettet på jobb til PCen :lol: Så nå kan jeg høre på musikk på jobb.. Funker sømløst, når det ringer kobler den automatisk over til telefon-lyden. Legger jeg på kommer lyden fra PC på igjen :D Nå er kanskje lang-uken min overlevbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God stemning.. Klarte å koble headsettet på jobb til PCen :lol: Så nå kan jeg høre på musikk på jobb.. Funker sømløst, når det ringer kobler den automatisk over til telefon-lyden. Legger jeg på kommer lyden fra PC på igjen :D Nå er kanskje lang-uken min overlevbar.

Vis folk står bak deg å snakker til deg da , også sitter du bare der og digger på med musikk  :headbang:  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Dagbladet kåret Kia Soul Electric til Årets Bil 2015. Vi på Bil og Motorbloggen har nettopp avsluttet en grundig 10-dagers test av bilen.

Det er jo ikke dårlig, hadde det bare ikke vært for utseende for den er ikke videre pen. Skulle jeg ha kjøpt EL bil i dag så måtte det bli E-Golf, den ser bra ut og gir sånn passe permiumfølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...