Julianv Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 God stemning.. Klarte å koble headsettet på jobb til PCen Så nå kan jeg høre på musikk på jobb.. Funker sømløst, når det ringer kobler den automatisk over til telefon-lyden. Legger jeg på kommer lyden fra PC på igjen Nå er kanskje lang-uken min overlevbar. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 God stemning.. Klarte å koble headsettet på jobb til PCen Så nå kan jeg høre på musikk på jobb.. Funker sømløst, når det ringer kobler den automatisk over til telefon-lyden. Legger jeg på kommer lyden fra PC på igjen Nå er kanskje lang-uken min overlevbar. Vis folk står bak deg å snakker til deg da , også sitter du bare der og digger på med musikk Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Har sånn telefon-headsett, så kun en høyttaler Hører halvveis hva folk sier Men forsvinner ofte inn i min egen verden vis jeg surfer og hører på musikk samtidig. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Har sånn telefon-headsett, så kun en høyttaler Hører halvveis hva folk sier Men forsvinner ofte inn i min egen verden vis jeg surfer og hører på musikk samtidig. haha. Det er vel ikke lov å surfe rundt mens mann er på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Så lenge det ikke er noe å gjøre er det lovlig her faktisk Snill sjef Vanvittig stille her for tiden også, merker at det nærmer seg Desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Så lenge det ikke er noe å gjøre er det lovlig her faktisk Snill sjef Vanvittig stille her for tiden også, merker at det nærmer seg Desember. Samme her, så lenge det ikke forhindrer arbeide Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Blir mer og mer å gjøre her hos oss faktisk.... Enormt mange "PR" selskaper som skal sende julegaver til b c d - kjendiser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Hvilken budsjappe jobber du hos Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Det syns jeg er dårlig gjort altså, tenk når jeg skal sende noe. Så vil jeg at du skal få sendt pakka mi fort som f, menmen. Får vel kanskje leve i tro å håp om at vi allerede bruker deg gjennom jobb da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Fikk tilsendt alle utførte oppdrag på E klassen min fra forrige eier idag.... Ålreit med påkost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 I dag har Dagbladet kåret Kia Soul Electric til Årets Bil 2015. Vi på Bil og Motorbloggen har nettopp avsluttet en grundig 10-dagers test av bilen. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 I dag har Dagbladet kåret Kia Soul Electric til Årets Bil 2015. Vi på Bil og Motorbloggen har nettopp avsluttet en grundig 10-dagers test av bilen. Det er jo ikke dårlig, hadde det bare ikke vært for utseende for den er ikke videre pen. Skulle jeg ha kjøpt EL bil i dag så måtte det bli E-Golf, den ser bra ut og gir sånn passe permiumfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Jeg hadde ventet på en god hybrid fra BMW eller Mercedes. Jeg ferdes ofte spontant og kan ikke være avhengig av en "kort" kjørelengde. Det virker som BMW har et veldig godt utgangspunkt til å skape en skikkelig god hybrid etter hva man kan se av i8. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men jeg synes ikke noen av dagens El-biler kan erstatte bilen jeg har. Får man hengerfeste på en el-bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Nei, men det får man vel så og si ikke på hybrider heller(?) De få som har dette kan dra minimalt mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg