Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

M|fjeld her inne fikk godkjent motorbytte fra 324td til v8 bensin eller hva det nå enn var i en e30 han hadde, så det skal visstnok være mulig uten større problem. Virker som det varierer endel etter hvor en søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knoskar: Var du der for å grisekjøre? ;) Var en E30 som tok kvelden på et industriområde i Elverum for noen år siden, det endte med førerkortbeslagleggelse og erstatning av ødelagt lastebilhenger som han kræsjet i. En annen fyr sladdet inn i noen nye biler og stakk av. Kjett for han at det var overvåkning der... Filmen av E30 som kræsjer i hengeren ligger på youtube, søk på BMW e30 Elverum.

Nei, var ikke de:) Skulle hente noe på jobb og de hadde frøset til is i svingen der. Så rompa glapp og anti skrens slo inn og rettet bilen slik at den traff med hele siden inni tømmer"veggen" :P Det var 4-5 pluss grader ute, så tenkte ikke over att de kunne være glatt. kjører jo der 2-3 ganger daglig så :P de frøs på overalt kort tid etter.. Får høre hva forsikringen sier... Litt kjedelig å knuse bilen :/

Som du ser, så er de ikke langt til asfaltkanten !

42619872ea8e2da5452730b862c16927.jpg

7ce699a2c14a71a7a66cffb0e6ab2da4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muahahhahaaa rææl er artig! Kjenner du til bilen?

Kjenner biltypen! og en Amerikanskprodusert rammebil med åpne differ er ikke akkuratt revolusjonerende.  Føles som en pynta Gelandewagen, bare uten fremkommelighet :P

Edit:

Dette er et BMW-forum, så jeg har forstått at her skal man ikke snakke positivt om Mercedes :) 

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt en sånn ML en gang (var faktisk en 420), merkes at den er laget i USA for å si det sånn :P Tror jeg hadde gått for Range Rover jeg, med 4,6 literen. Vet at de bilene er der Risky Business men de er de eneste som både funker i skauen og gir luksus på veien. En kompis hadde 2000 modell 2,5 liter diesel, var en veldig allrigt bil de dagene alt det elektriske spilte på lag og luftfjæringa virka som den skulle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hatt en slik RR med diesel...vil ikke ha noe jeg har hatt før... Denne funker og er faktisk ålreit å se på med tanke på rust etc... Men blir nok å pusse den opp litt og få den litt mer shiny og prøve å tjene penger på den...intill da blir det å cruise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...