Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ikkje bra! Mange av disse innevifteovnene er ikke lagd for kulde, dvs at vifta fryser fast når det blir skikkelig kaldt. Jeg hadde BEHA vifteovn eller noe?! i en Opel Combo, en dag krøp tempen under -20 og jeg putta inn kontakta. Det gikk nøyaktig 1min før skiten tok fyr fordi vifta hadde fryst fast :lol:

En får jo dedikerte kupèvifter ned i 2-300kr uansett..

Jeg vet at det ikke er noe bra med det. Har byttet den ut med full Defa pakke med styring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den? Har alltid lest at den gjør det, men jeg bruker prickbort på min plastidippede grill en gang i uka, og den henger fortsatt. Spyler også av med HT etter prickbort.

Ja, den skal egentlig det. Men hvis man bruker det korrekt så skal det ikke være noe problem. Jeg testet dette når jeg tok av plastidipen på mine vinterfelger, da dynket jeg den ene felgen i PB. Da rant plastidipen av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den ML fin Wicky! :) Gjett om du kommer til å kjøre rundt med Wicky på skiltene dine når det blir lov...

Skal nok kjøpe Wicky og Mirza 1, Mirza 2, Mirza 3, Inaya.... Men tror det blir ganske dyrt...Så blir nok spredt utover par år :P

ja er fornøyd med MLen... kjørte til jobb idag..første gangen...wow...man har full oversikt over køen jo!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig :) Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha, kanskje F90 E34 på 520en ;) Det hadde forøvrig vært utrolig gøy å hatt den råeste M modellen og hatt HAHA AMG på skiltet :P Men betyr dette vedtaket også at hvis man har en bruktimportert bil ifra f eks 1984 så kan man velge ett lokalt nummer ifra dette året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verre enn å dra til bilen 2timer før man slutter på jobb så er den god og varm til man skal hjem...

Hvem monterer inne-ovn i bil egentlig? :P

Da er MLen klar for vintern med 20toms piggdekk :)

Ikke verre enn å kjøpe timer[emoji2]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på, AMGen blir vel bare stående igjen i en haug med blårøyk hvis den ikke går rett ut i den første svingen :P

Om rundetider er viktigere enn å ha det morro på bane så burde du nok se vekk fra M4en og heller kjøpe deg trackday bil..en Caterham f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om rundetider er viktigere enn å ha det morro på bane så burde du nok se vekk fra M4en og heller kjøpe deg trackday bil..en Caterham f.eks....

Mercedes har lansert AMG GT nå som ingen BMW holder følge med på bane uansett.... så der kan man jo ha "HAHA BMW M" på skiltet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...