Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I rederiet jeg jobbet tidligere, fikk det skifte som skulle ha jul ute til sjøs julebord. Så da fikk en julebord hvert annet år. Grei nok løsning det. De som skulle være hjemme med jul, fikk ikke julebord (kunne klaffe med turnus for noen få kanskje), mens de som skulle være ute, fikk julebord med alt inklusive (mat drikke, hotell for en helg med følge, skyss osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, du er vel ikke en av de som opptar plasser i vaskehaller på dagtid mens det er kø utenfor? Slikt burde gjøres på mindre gunstige tidspunkt på kveld eller morgen. Utrolig irriterende med egoister som camper i hallen og bruker plassen til noe den ikke er ment til.

Vasker selv 1-2 ganger i uka på vinteren. 3-4 blir for mye, og veldig lite økonomisk.

Angående julebord har også jeg jobbet på steder hvor de ikke praktiserte slikt. Er store kostnader, så kan forstå hvorfor man skipper det.

Nå jobber jeg i et lite firma med 25 ansatte, og for første gang for min del blir det julebord/møte på danskebåten, riktignok i januar.

Jeg skal være ekstremt forsiktig med alkoholinntaket, da det er en viss risiko forbundet med åpenhet/ærlighet med kolleger. Greit å skille jobb og fest.

Hehe, du har alltid hatt en skarp tunge Werther - det er jo det kule med deg.  Men du klarer vel å beherske deg selv med et par Aquavit innabords?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt?

Du har jo bare vært her siden 09.04.2014.

Altså 9 mnd og 3 dager?

Hehe, ja det er påfallende hvor godt han kjenner til folk her, biler og annet som har vært på forumet her lenge før 09.04.2014 :P

Dette er jo gammelt nytt forøvrig, trenger jo ikke se på annet en skrivemåten før man skjønner at dette er tidligere Erebus, Chicane, Reihenmotor osv osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg startet studier og måtte slutte i gammeljobben ble det dårlig med julebord. Men der jeg jobbet med rundt 10 mann pleide vi å ha flotte julebord om året hadde vært godt. I år dro de til Berlin. Tidligere år har turen gått til Budapest, cupfinale i Oslo, Amsterdam, London og tilogmed Brazil. De fleste har vært helgeturer forutenom Brazil som var litt over ei uke.

Selv om det kan virke litt råflott så har det alltid vært en motivasjon for å gjøre det bra igjennom hele året :)

Endret av MariusW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...