316 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Operatørsperre finnes nesten ikke lenger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Då har eg henta meg ny bil:) noen som ser kass bil det er? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 e46 m3? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Suzuki Alto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 e46 m3? Den va kjapp -Roger- og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Kjip bil ass torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg har fundert litt på hele greia med hyppig bilbytting.. Hvis en kjøper/selger bil innenfor la oss si.. 3mnd.. Kan en virkelig titulere seg som eier? Hvis dette skjer hyppig mener jeg.. I mine øyne blir det mer en litt knotete låneordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg har fundert litt på hele greia med hyppig bilbytting.. Hvis en kjøper/selger bil innenfor la oss si.. 3mnd.. Kan en virkelig titulere seg som eier? Hvis dette skjer hyppig mener jeg.. I mine øyne blir det mer en litt knotete låneordning. Låneordning med fortjeneste då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg kjøpte Lada for 5, solgte for 15. Følte meg litt magnat husker jeg. Skårholen, eriksen76, FredrikE24 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hei, plutselig da jeg startet bilen i dag, så fikk jeg feilmelding på lys foran. Venstre xenon lys har sluttet å virke. Funket fint i går og alltid før, og har ikke vært noe lilla lys i pæra. Er det sannsynlig at det er ballasten eller pæra? Hender det at pæra bare går uten å bli lilla først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Bytt om pærene i framlyktene å sjekk. Flytter problemet seg til andre siden er det pæra. Hvis ikke er det ballasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg har fundert litt på hele greia med hyppig bilbytting.. Hvis en kjøper/selger bil innenfor la oss si.. 3mnd.. Kan en virkelig titulere seg som eier? Hvis dette skjer hyppig mener jeg.. I mine øyne blir det mer en litt knotete låneordning. Du tenker for mye. torbfer og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Har vell fått mer for alle bilene mine enn jeg har kjøpt dem for, men har tapt penger på alle Flink å koste på de nødvendige og unødvendige ting Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hoi! Det er faktisk punkt nr 30 på lista jeg forfattet i natt, Wicky! Jeg liker ikke festingJeg liker nerdingJeg leser ikke bøkerJeg liker å se dokumentarerJeg er bastant selv om jeg ikke alltid har rettJeg liker å skriveJeg er litt vel glad i mitt eget speilbildeJeg er stor i kjeftenJeg er ikke veldig sosialJeg sliter med lav EQJeg har utrolig dårlig retningsansJeg elsker å kjøre bilJeg drømmer stort og utretter liteJeg er en smule selvsentrertJeg prater før jeg tenker. Alltid.Jeg føler meg supersterk, men er egentlig bare i overkant lubbenJeg angrer på 94% av det jeg publiserer på fbJeg er en hemmelig poetJeg tenker at andre tenker at jeg prøver å fremstå smartere enn jeg erJeg blir relativt ofte kvalm av det jeg selv skriverJeg er relativt pompøsJeg er kresen i matveienJeg hater ansvarJeg er meget glad i dingserJeg foretrekker dyr over folkJeg er selvkritiskJeg er snill innerst inneJeg har en meget variabel lunteJeg liker å handle bil(er)Jeg tenker for myeJeg eier ikke sensurJeg liker ikke jula, gaver derimot...Jeg blir aldri noens bestevenn, liker avstand. Tror jeg.Jeg liker ekstremværJeg gråter kun i forbindelse med hundekjøring og filmen 'Den utrolige reisen'.Jeg kunne kjørt bil til Saturn hvis muligheten var der.Jeg liker galgenhumor.Jeg har grei selvinnsikt (i den grad en selv kan påberope seg denne egenskapen)Jeg er utålmodig, konstant malplassert og evig undrende.Jeg er STA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Hei, plutselig da jeg startet bilen i dag, så fikk jeg feilmelding på lys foran. Venstre xenon lys har sluttet å virke. Funket fint i går og alltid før, og har ikke vært noe lilla lys i pæra. Er det sannsynlig at det er ballasten eller pæra? Hender det at pæra bare går uten å bli lilla først? Flytt pære, men i samme slengen sjekker du at den røde kontakten er hel inni. Feilsøkte på en MB 210 med Xenon her forrige dagen, der hadde blitt dårlig kontakt i kontakten og kobberet var blitt til kull BMW E39 og Mercedes 210 har samme ballaster fra Hella, så en brukt ballast skal ikke være noe problem å finne. Eieren av 210n fikk tak i en helt ny for 400,- Dersom det er pæra, så fungerer Kina-pærer til 40 spenn bemerkelsesverdig bra! D2S heter de vel---> Ebay. Endret Desember 14, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg