Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt klart plassen å spørre på ett BMW forum :) Forstår virkelig ikke at ingen har svart deg enda :P

Er off topic trossalt, aldri i verden om jeg registrerer meg på noe leketøybåt forum!

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kroatia as... var digg der...Bosnia var også chill! 

Var 40 grader i skyggen da jeg var der nede, 2007 tror jeg? Vi var i Rijeka (eller noe sånt), utrolig fin by. Men varmen var knusende de første dagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 40 grader i skyggen da jeg var der nede, 2007 tror jeg? Vi var i Rijeka (eller noe sånt), utrolig fin by. Men varmen var knusende de første dagene :P

 

 

jeg var dum nok til å ikke velge E65en min, men ta med volvo S80en ned fordi kona mente den ville være økonomisk siden den var diesel....

 

Vel... ac-kompressoren røk... og kjølinga til motoren ble ødelagt.... så vi stod i kø i oppoverbakke fra Makarska.. i fjellveggen... skyfri himmel og sol... 37grader på utetempen... med varmen på fullt inn i kupeen for å ikke overopphete motoren...

 

Blei så varmt at FM-sendern min smelta... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var dum nok til å ikke velge E65en min, men ta med volvo S80en ned fordi kona mente den ville være økonomisk siden den var diesel....

Vel... ac-kompressoren røk... og kjølinga til motoren ble ødelagt.... så vi stod i kø i oppoverbakke fra Makarska.. i fjellveggen... skyfri himmel og sol... 37grader på utetempen... med varmen på fullt inn i kupeen for å ikke overopphete motoren...

Blei så varmt at FM-sendern min smelta...

Håper du ikke hadde med deg ungen, det er skummelt om slikt skjer med barn i bilen :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...