Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt klart plassen å spørre på ett BMW forum :) Forstår virkelig ikke at ingen har svart deg enda :P

Er off topic trossalt, aldri i verden om jeg registrerer meg på noe leketøybåt forum!

Endret av Einarsson
Skrevet

Jeg savner kroatia as... var digg der...Bosnia var også chill! 

Var 40 grader i skyggen da jeg var der nede, 2007 tror jeg? Vi var i Rijeka (eller noe sånt), utrolig fin by. Men varmen var knusende de første dagene :P

Skrevet

Var 40 grader i skyggen da jeg var der nede, 2007 tror jeg? Vi var i Rijeka (eller noe sånt), utrolig fin by. Men varmen var knusende de første dagene :P

jeg var dum nok til å ikke velge E65en min, men ta med volvo S80en ned fordi kona mente den ville være økonomisk siden den var diesel....

Vel... ac-kompressoren røk... og kjølinga til motoren ble ødelagt.... så vi stod i kø i oppoverbakke fra Makarska.. i fjellveggen... skyfri himmel og sol... 37grader på utetempen... med varmen på fullt inn i kupeen for å ikke overopphete motoren...

Blei så varmt at FM-sendern min smelta... 

Skrevet

jeg var dum nok til å ikke velge E65en min, men ta med volvo S80en ned fordi kona mente den ville være økonomisk siden den var diesel....

Vel... ac-kompressoren røk... og kjølinga til motoren ble ødelagt.... så vi stod i kø i oppoverbakke fra Makarska.. i fjellveggen... skyfri himmel og sol... 37grader på utetempen... med varmen på fullt inn i kupeen for å ikke overopphete motoren...

Blei så varmt at FM-sendern min smelta...

Håper du ikke hadde med deg ungen, det er skummelt om slikt skjer med barn i bilen :/
Skrevet (endret)

At man er noen uker inn i en pågående prosess mtp. fremdrift.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Skrevet

At man er noen uker inn i en pågående prosess mtp. fremdrift.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Var bruken av "" som var mitt poeng her.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...