Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

jobb litt ekstra og bygg garasje når du har tjent opp heller :P

Jobbet hele påsken jeg men med en inntekt i husholdningen er det å spare til en garasje ikke så lett. :) Så må ofre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er imponerende med den E39n som runda millionen er at den stadig kjører på originale hjullagre, at den kjørte såpass langt med originale dempere kan tyde på at den er behandlet pent og kjørt store deler av sitt liv på motorvei.

Bilen har ikke oljeforbruk, men har blitt kjørt slik den er laget for hele livet(fort), tilleggsvarmer har sørget for at den aldri har blitt kaldstartet.

 

At turboen ble byttet så tidlig som 168.000km må være enten feilbruk eller "feil" i produksjonsserien, når neste holder 832 000km?

Det som uroer meg litt er dieselpumpa, byttet tre ganger, de varer i alt fra 200 000-400 000km.

 

Ellers er den ikke så altfor gammel, har blitt kjørt mye og tydeligvis vært hos BMW regelmessig.

 

Jeg vet om en Mercedes Vito med påstått 4 000 000km :P

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er sååå stolte over de få eksemplarene as :P

Ja og du synes det er så surt at de bilene kan motbevise din og alle andre MB fantaster sine meninger om at kun MB kan gå langt. Som dette er ett bevis på så kan en BMW også gå like langt som en MB, bare den vedlikeholdes på samme måte. Det har ingenting med at MB lager bedre biler fordi det gjør de ikke, er minst 30 år siden man kunne si at det var årsaken til at de klarte høy kilometerstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få med minus skatt der da.. så blir det vel ikke igjen noe særlig mer enn 10k. Mye skal du ha for 02en da? Og E30n, fattern har lyst på 02en og jeg E30n.

Får vel 70-100 for 02n og kanskje 30 for E30n. Jaja, men 10000 ekstra er jo helt greit det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du jobba absolutt alle helligdagene altså? Dårligere stilt her, ingen timer i går, så har vel 34 timer med samme timelønn som deg når jeg går av skift i dag, og 10t på lørdag med "bare 100%" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus, har du mistet lappen eller var det kødd? Skårholen, ser ut som både 02 og E30 kan bli solgt til fordel for garasje (og MX5, hehehehe)

Har mista den ja.. Ingen aprilspøk, men får den nok tilbake snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...