Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan bare sende det drøyeste av det drøye til meg. Har veldig sort humor og mener at ingenting er fritt for satire ;)

Men trenger ikke å få dickpics. Haha. Det fikk jeg av en tidligere klassekamerat i forrige uke (fra damen hans sin telefon, også en tidligere klassekamerat) :P 

Boxeren på anklene, sto midt i stuen med full reisning, et sløvt smil og en partyhatt på hodet. Lo en uke i strekk.  

Skrevet

F24.... hva heter du på snap? 

Og nei ble ikke tatt av politiet...jeg stakk av...hahaha :P

For oss som ikke har snøring på hva dere snakker om... hva snakker dere om? :P Vært på fylla i natt Wicky? :P

Skrevet

Påsje. Og mye annet random snaps...Skulle trene...men beina funka ikke og døra på audien var låst... så...måtte bare stikke derfra..så støtte jeg på en kar som hadde vondt i rumpa...og en dame som bæsjet sammen med bikkja si... var også snap av lunchen min som indikerte at jeg var for integrert...

Skrevet

Påsje. Og mye annet random snaps...Skulle trene...men beina funka ikke og døra på audien var låst... så...måtte bare stikke derfra..så støtte jeg på en kar som hadde vondt i rumpa...og en dame som bæsjet sammen med bikkja si... var også snap av lunchen min som indikerte at jeg var for integrert...

Hva var politigreia da? :P

Skrevet

Ikkeno...de kom bak meg. Jeg snappet og latet som jeg var tøff og stakk av fra dem.

De kjørte forbi.

Ah, så du ble ikke stoppa? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...