Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de som var så belagte bare leide elkjøp transport hjem.. ? Hehe.

Intressant hvordan dere bruker ordet kakse, jeg har alltid ment at det har sammenheng med oppførselen til vedkommende, og ikke nødvendigvis lommeboka. Enda det står noe annet i ordboka.

Skrevet

Intressant hvordan dere bruker ordet kakse, jeg har alltid ment at det har sammenheng med oppførselen til vedkommende, og ikke nødvendigvis lommeboka. Enda det står noe annet i ordboka.

Synes de henger godt sammen!

Skrevet

Kakser er statusopphengte, penkledde folk som har ræva full av penger og tror at det gir dem rett til å stå hakket over vanlige mennsker i hverdagslige situasjoner :)

Men som regel tenker jeg på "litt vel velkledd på en vanlig dag" når jeg tenker "kakse". Av og til er vel jeg det også, da jeg ofte kler meg elegant uten mål og mening (trives med det). :P Også tenker jeg kakse når jeg ser en med masse, masse dyre merkeklær. Hele garderoben min er fra H&M og Zara, lol (mest fordi det er det jeg har råd til).

Skrevet

Enig her. Dessuten trenger man ikke å være kakse for å bruke 23 000 på elkjøp. Det blir gjort av mange som skal innrede en leilighet med brune- og hvitevarer.

Janteloven gjør norge til et land hvor du må kjøre diskre biler, avsideliggende hus etc. for å bli "akseptert".

Hadde vært mye mer moro hvis det var sosialt akseptert her å flashe tøffe biler og vise seg frem litt.

Skrevet

Selvfølgelig. Men det var litt artig at han måtte hente en større bil hjemme. Så for meg at han hadde en drittbil stående utenfor, men så var det en splitter ny GLK :P! Tenkte da litt på åssen den større bilen hans var...

Skrevet
Selvfølgelig. Men det var litt artig at han måtte hente en større bil hjemme. Så for meg at han hadde en drittbil stående utenfor, men så var det en splitter ny GLK :P!

Fikk han ikke tven inn i en GLk? :o

imgglk3.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...