awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Er låsebolter bortkastet penger eller? Syns jeg har lest en del om folk som klager sånn over at de sitter seg fast hele tiden, og at de adapterene (?) knekker osv.. Jeg har litt blandede følelser. Kjøpte "skikkelige" låsebolter fra BMW, og en kan trygt si at de levte opp til forventningene. Gikk med ganske mange borer og diverse andre dingser for å få denne ut. Etter dette strammer jeg ikke loseboltene med mer enn 80Nm, mens jeg bruker 120Nm på de resterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Såpass ja.. Husker vi måtte sveise på en mutter på noen bolter som stod på en bil på skolen, men det var vel mer fordi vi ikke hadde adapteret haha Men ble ikke noe klokere på om jeg skal kjøpe eller ikke.. Må få fingen ut å skifte hjul, de jeg har på nå er en smule slitt.. For ikke å snakke om at felgene er uhyggelig kjedelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Hvis du har bilen din i tyveriutsatte områder, eller om den står ofte parkert ute der det ikke ferdes mange, så ville jeg hatt det på dyre felger. Hvis bilen står parkert i garasje hjemme og på jobb og hos venner osv, så hadde jeg droppet det =) Du må vurdere etter behovet ditt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Jeg har tre facebookbrukere med forskjellige navn og eposter. Alt er mulig. Fikk til [emoji23][emoji23] haha.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Hvis du har bilen din i tyveriutsatte områder, eller om den står ofte parkert ute der det ikke ferdes mange, så ville jeg hatt det på dyre felger. Hvis bilen står parkert i garasje hjemme og på jobb og hos venner osv, så hadde jeg droppet det =) Du må vurdere etter behovet ditt. =) Så vidt jeg kan huske så har det kun vært to tyveri her, ene var noen dyre felger (tydeligvis), og det andre var en Audi C4 Avant (Usikker på om det var 100, S4 eller S6). Noe mer enn det vet jeg ikke om. Men den står liksom ute på en parkeringsplass. Akkurat nå har jeg ikke lappen, så den er ikke rundtom så mange steder. Og jeg skifter ikke hjul i hytt å pine, så de skal jo ikke av og på ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Såpass ja.. Husker vi måtte sveise på en mutter på noen bolter som stod på en bil på skolen, men det var vel mer fordi vi ikke hadde adapteret haha Men ble ikke noe klokere på om jeg skal kjøpe eller ikke.. Må få fingen ut å skifte hjul, de jeg har på nå er en smule slitt.. For ikke å snakke om at felgene er uhyggelig kjedelig å se på Grunnen til at jeg ville ha låsebolter på 1-serien var at jeg av og til har hatt bilen stående på flyplasser, og at jeg ikke ønsker å finne bilen på fire mursteiner når jeg bare vil hjem. Selv om felgene kanskje ikke er verdens dyreste, så blir det veldig mye styr. På 5-serien var det mer det at jeg var redd for felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Så vidt jeg kan huske så har det kun vært to tyveri her, ene var noen dyre felger (tydeligvis), og det andre var en Audi C4 Avant (Usikker på om det var 100, S4 eller S6). Noe mer enn det vet jeg ikke om. Men den står liksom ute på en parkeringsplass. Akkurat nå har jeg ikke lappen, så den er ikke rundtom så mange steder. Og jeg skifter ikke hjul i hytt å pine, så de skal jo ikke av og på ofte. Da kjøper du hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Da kjøper du hehe Best å kjøpe på GS da eller? Aner ikke hva lengden på boltene jeg har nå er Forhåpentligvis passer de overens (sånn med tanke på kon etc) Endret Juni 17, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Koed er i de fleste tilfeller hakket rimeligere, men frakten er muligens noe høyere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Koed sender pr. brev også, da er frakten under 50 lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Isåfall er det nytt, for det har de aldri gjort før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Ja de skrev det for litt siden på sin facebook side, jeg bestillte for kanskje 6 mnd siden lyktekontakter og 2 pærer, og snakket med dem på chatten. Spurte om de kunne sende de i bobleplastbrev og om frakten kunne bli billigere, siden jeg kun bestillte smådeler. Var null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 De satt ned frakten til rundt hundrelappen nettopp, og det er den frakten man får oppgitt automatisk, men godt mulig man får noe bedre om man hører med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Men tar vel noen dager før det kommer.. Burde egentlig få skiftet hjul fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Tar ikke mange dagene =) Ja, man får nok bedre hvis man chatter med de =) Kommer ann på størrelse og vekt på tingene man kjøper =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg