Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Så er vi på'n igjen... Porsche er best Hvem sier at Porsche er best? Porsche er imponerende på mange måter, men det kommer an på hvilken modell vi snakker om og i hvilken kontekst. Ferrari bygger ubetinget de mest imponerende modellene all over... Porsche har ikke en sjanse når det gjelder high end modellene. Porsche bygger imidlertid verdens mest anvennelige supersportsbiler. En 911 kan brukes som en Golf enten vi snakker Tromsø eller Maranello... og det kan en Ferrari ikke helt matche. Jeg er enig med deg noekult audi og porsche er sterilt og kjedelig, det er snakk om å kjøre den safeste linja hele veien. Du glemte m1 pickup da. Den er tøff. Ferrari er nydlig. Enzo<3 Jeg vurderte faktisk å kjøpe en ferrari som lå på finn til 360k, men fornuften slo inn. Skulle jeg kjøpt noe tilsvarende i dag hadde det blitt strøken 850 med manuell kasse. Så en til 70k på blocket.se men her i landet er det en annen konto..
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hørt at det ruller en Enzo på Snarøya hvertfall... Venn av en venn av en venn. Eier av italienske restauranter som gav den til sønnen sin, sjukt. Om dette er rykter eller juging, vet jeg ikke. Btw. fornuftig av deg å ikke kjøpe den 348-en (jeg vet hvilken du mener). Du hadde raskt kommet opp i 100.000 kr. i utlegg for å gjøre den i litt mer enn OK stand og da kunne du like gjerne kjøpt en strøken 348 til 460.000 kr.! Btw. 348 Spider er jævlig awesome
Jørgen Lie Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Guttunge Jeg er uansett best! Men en ting jeg lurer på, hvor langt kan man egentlig dra strekken før det er fysisk umulig å få dekket på? Var ingen problem og smelle på 205.40 på 9,5" brei felg. Dette i 16". Problemet etterhvert kan vel kanskje bli å få det til å bli tett. På mine felger så er det mest strekk på "feil" side av felgen, altså den som er inn mot bilen.. (Heldigvis).. Skulle sikkert klart og klemt på 195.40 på den også.. Selv om det da kommer til og bli trasig og få i luft
316 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Lurer på om det var kjipt for Madcon å vrake en Lamboooo... Var ikke mye igjen av den bilen, selv om det ikke var hans feil !
fish Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Familieracer til salgs BMW E46 M3 sedan Har lagt ut denne for en kamerat som ikke er medlem på forumet. viewtopic.php?f=40&t=195438
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Ja du så den du og ja. Den gule. Tenkte å realisere en gutte drøm, men med tanke på hva service osv koster på de der blir det lett en 850. Hehe. Må ha en sommer bil som er super slem. Bare synd at en prima 91 modell 850 ligger på 250k. Det er ikke lønnsomt å eie bil i norge desverre.. :/
Fredrik Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Fredrik: Hver gang noen forteller om en tøff BMW så kommer du løpende og forteller om hvorfor det er ikke er så bra likevel - fordi Porsche klarer det bedre. Jeg har aldri sett en post fra deg der du har gått andre veien og forsvart BMW over Porsche. Ergo, Porsche er best i BMW vs. Porsche sammenheng. Nei... det du sier der er faktisk ikke helt korrekt. Jeg har mange ganger poengtert at ingen bilprodusenter bygger mer vellykkede kompromisser... sportslige familiebiler/sedaner... enn BMW. Ingen kan akkurat dette gamet bedre enn BMW. Allikevel... BMW bygger kompromisser... og det gjør Porsche ikke i den samme grad. Dette er den store forskjellen på en BMW M3 GTS/CRT og Porsche 911 GT3 RS. 911 er i utgangspunktet bygget som en supersportsbil. E90 kan du også kjøpe som 316d. Porsches "minste" modell har 255 HK... BMW´s minste modell har 115 HK (diesel). Jeg liker å kalle en spade for en spade. Hvis Panamera er imponerende (og det er Panamera)... så er den det selv om et eller annet tredjeparts tuningsfirma varter opp med en overladet M6 med 800 eller flere hestekrefter. På det nivået Panamera konkurrerer med Turbo S modellen er det svært få konkurrenter. Jeg har tro på at BMW med litt fintuning av den kommende F10 M5 kan gi Porsche konkurranse til streken når det gjelder Panamera, men true de råeste 911 modellene kan BMW ikke. Hvorvidt dette er signifikant eller ikke kommer som sagt helt an på konteksten.
oddis Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Lurer på om det var kjipt for Madcon å vrake en Lamboooo... Var ikke mye igjen av den bilen, selv om det ikke var hans feil ! Det store spørsmålet er, hva skal en mann som kjøper Lambo på McDonalds å gjøre. OG, hadde han tenkt å spise i bilen?
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hørt at det ruller en Enzo på Snarøya hvertfall... Venn av en venn av en venn. Eier av italienske restauranter som gav den til sønnen sin, sjukt. Om dette er rykter eller juging, vet jeg ikke.Btw. fornuftig av deg å ikke kjøpe den 348-en (jeg vet hvilken du mener). Du hadde raskt kommet opp i 100.000 kr. i utlegg for å gjøre den i litt mer enn OK stand og da kunne du like gjerne kjøpt en strøken 348 til 460.000 kr.! Btw. 348 Spider er jævlig awesome Er ganske så sikker på at jeg har sett bilde av en Enzo på norske skilter, meget mulig det kan ha vært Snarøyabilen.
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Vet at det nå går en Lexus LF-A og en 599 GTO på norske skilter og, så folk har hvertfall råd nok selv om vi har blant planetens høyeste avgifter Og apropos det igjen, så en garasje i India stappet med biler som hadde kostet bortimot 30.000.000 her i Norge... Samme i Singapore, der bila koster enda mer.....
Yngvejos Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 E90 begynner å gro på meg mer og mer. Likte dem ikke i det hele tatt i starten, men nå som folk i Skien (og rundt om ellers) faktisk skjønner hvordan en RIKTIG E90 skal se ut, så må jeg si jeg faller for dem. Syns fortsatt standard E90/E91-ere ser stygge ut. Men med riktige felger, litt senk og skikkelig front- og bakfanger har de sjukt potensiale! Amerikanere på Nürburgring: http://www.youtube.com/watch?v=SdCORe7sFOY Automat-nasjonen Trykk på linken nå og få en god latter.
powerfulglenn Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 E90 begynner å gro på meg mer og mer. Likte dem ikke i det hele tatt i starten, men nå som folk i Skien (og rundt om ellers) faktisk skjønner hvordan en RIKTIG E90 skal se ut, så må jeg si jeg faller for dem. Syns fortsatt standard E90/E91-ere ser stygge ut. Men med riktige felger, litt senk og skikkelig front- og bakfanger har de sjukt potensiale! Amerikanere på Nürburgring: http://www.youtube.com/watch?v=SdCORe7sFOY Automat-nasjonen Trykk på linken nå og få en god latter. Den er fjerna:/
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Lurer på om det var kjipt for Madcon å vrake en Lamboooo... Var ikke mye igjen av den bilen, selv om det ikke var hans feil ! Det store spørsmålet er, hva skal en mann som kjøper Lambo på McDonalds å gjøre. OG, hadde han tenkt å spise i bilen? Han skulle sikkert synge i en barnebursdag. De spiller jo sånn hits for kids musikk.
spruddel Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Madcon sin brant vel faktisk i McDrive, så muligheten for at de skulle spise i bilen er veldig stor Har sett en svart Ferrari med grå fartstriper på naboparkeringa her noen ganger, sikkert en kompis til en som bor der. Hørt den tusle forbi noen ganger. Er ikke så inni Ferrari modellene, men er en av de ordentlig dette
Anbefalte innlegg