Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk finger av en Audisjåfør tidligere i dag, han lå å blokkerte venstrefila på motorveien så jeg ga ham ett lite blink med fjernlysene. Da la han seg inn og ga flatt jern for at jeg ikke skulle rekke å kjøre forbi han før forbifeltet tok slutt, men siden A6 2,0T mot 530d er litt rått parti så gikk planen hans dårlig... Da svarte han med å gi meg fingren samt kjøre med langlysene konstant på i 5 minutter, godt jeg har autodimming i speilene. Men for første gang på veldig lenge så ga jeg ikke fingern eller gjorde noe igjen, stakkaren kjører jo Audi så man kan jo ikke forvente annen oppførsel. Er litt som om en 5 åring kommer bort og drar til deg i skrittet med ett balltre, man røsker ikke balltret ut av neven på ungen og slår igjen så hard man kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringer dem i morgen og hører.

Er ikke sikkert jeg behøver en varebil. Golf 3en min blir overraskende stor når jeg feller ned setene, og siden det er en kombi, så er "hele" bakdelen av bilen en del av bagasjelokket hvis du skjønner, så det er KUN hvis jeg må ta med mid egen seng at jeg skal vurdere varebil. Men prisene må være verdt det.

Utleier sa at kanskje han kunne ordne seng, hvis noen av nåværende beboere som skal flytte, etterlater sin, så det blir ikke å ta avgjørelse før 1-2 dager før 1. august. Men takk for tips, skal ringe og hør med dem i morgen =)

Du kan vel hive sengen på taket? Eventuelt kjøpe deg en billig seng på IKEA, må vel være billigere enn å leie bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom denne tilsynelatende er en Euro2 bil, så begynner den stadig å bli mer og mer verdiløs i Tyskland i form av at den ikke får kjøre i "Umwelt-zone" her og der. Det er kun Euro4 og nyere som får kjøre innenfor. Derfor selges slikt billig/eksporteres billig for tiden. Trenger ikke å være noe annet muffens egentlig :)

Hmm, nesten så jeg må sjekke hvor dyr importen blir, har så lyst på :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-58747-0-19178500-1437343909_thumb.j

post-58747-0-71588900-1437343911_thumb.j

Tilbragt helga i Nürburgring, kunne ikke blitt bedre enn det! :D Ble også kjent med en kar med samme bil som meg, men KW V3, WtCC bremser, Michelin Pilot Sport Cup dekk, veltebur og bøttestoler. Kjørte følge med han fra Ringen til Hannover på en litt mindre trafikertmotorvei, tror vi lå på sperra på 295 i nærmere halvannen time :P

Beste rundetid jeg fikk til av 3 runder var på nr 2, 8:36 er det vi klarte maks. Holdt følge med en z06 corvette som dro ned på 07:55, men var en ulykke mellom oss så da mista vi den muligheten til å komme under 8 tallet rett før karusell :/

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig det høres ut Fjeld, regner med du ble bra fartsblind etter å ha kjørt så fort så lenge? Lå selv i 230 km/t over en lengere periode og da føltes 120 km/t som 40 km/t, og 80 føltes som om jeg kunne bare gått ut av bilen og spart ved siden av :P Godt det bare er 1,5 måned til jeg skal ned dit selv og jeg gleder meg som en unge, i år blir vi en stor gjeng også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Autobahn går det fint an å kjøre fort over lengre tid.. :) Til og med min bedre halvdel lå å banket 250+ over lengre tid. Og hun har aldri kjørt over 100 noen gang før!

Men fineste stedet å kjøre fort må være Slovakia. Der var det vel i grunn kun 130 grense, men alle lå i godt over 200 på motorveien. Nydelig asfalt, rett fram stort sett og det gikk jaggu unna. Tror dog vi ble blinket i ca 20 fotobokser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingenting nei :P Det er de færreste som sender ut bøter, og om du så får en så trenger du ikke betale. Hvem skal komme å kreve inn pengene vis du ikke betaler? :P

Vi fikk dog bot for å ikke ha betalt miljøavgift i London. Jeg betalte den, men Wicky gjorde ikke. Han fikk ingen flere brev fra de.

Wicky ble vel blinket i London i 180? Heller ingen bot der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...