kvammis Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Henger litt etter i diskusjonen her..Men tenkte bare jeg skulle legge til diskusjonen om bøter i utlandet.Får man bot i Finnland går den til statens innkrevningsentral.Der blir bøter regnet etter inntekt, så var forsåvidt en hyggelig opplevelse når jeg var lærling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Ingen som vet om 6,5" passer bak i E39 uten å kutte? Endret Juli 26, 2015 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Henger litt etter i diskusjonen her.. Men tenkte bare jeg skulle legge til diskusjonen om bøter i utlandet. Får man bot i Finnland går den til statens innkrevningsentral. Der blir bøter regnet etter inntekt, så var forsåvidt en hyggelig opplevelse når jeg var lærling.. Fikk du tilbud om å betale den der, eller var det en fotoboks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Fikk du tilbud om å betale den der, eller var det en fotoboks? Ble stoppet av en politibil som kom i mot meg, var hvis en som lå med laser uti skauen. Er noen år siden så husker ikke helt. Tror jeg fikk med faktura som jeg ikke betalte, også fikk jeg regning fra statens innkrevningssentral en stund senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Ok, greit å vite slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Sedan?Sedan ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Da blir det leiebil i ferien... Har så sykt uflaks for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 For det første sku jeg kun fjerne Dpf og ny programvare, det endte i ny turbo, ny tannstang, ny Egr pluss litt småting. Ble hakket dyrere enn jeg hadde tenkt.. [emoji14] Nå har tannstanga begynt å renne servoolje av, heldigvis garantisak. Reiser til sørlandet og Danmark på torsdag og verkstedet kommer ikke fra ferie før 10 august så da blei det leiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 I Norge har vi appen til vegvesenet der man kan sjekke en bil om man har skilt nr. Finnes det no lignende for Tyskregistrerte biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 M-sport ratta til BMW er iallfall det beste ratta jeg noen gang har holdt i, tykt og godt. Ny eller gammel type? De nye likte jeg ikke i det hele tatt. Selgeren skjønte ikke hvorfor, men sa at det er enten/eller smaksak. Jeg liker litt tynne ratt med skikkelig skinnfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 M-sport rattet i e90 en er noe av de bedre rattene jeg har holdt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 M-sport rattet i e90 en er noe av de bedre rattene jeg har holdt i. Det er ganske deilig, rattet i E90M3en til MFjeld er sykt digg, passe tykt også M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg