Arimanni Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Var i Bergen sentrum nå og trykte i meg ein softis mens huldra var og handlet kle, 70 kr for ein liten dritt. . . . Bra sneipen ikkje liker det
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Det gjør jeg nå også. Gilde kryddergrill, stekt i stekepannen med idun tomatketchip uten sukker, bergbys sennep, sprøstekt løk og rekesalat
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Var i Bergen sentrum nå og trykte i meg ein softis mens huldra var og handlet kle, 70 kr for ein liten dritt. . . . Bra sneipen ikkje liker det Haha, beste jeg har hørt i dag.
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Det gjør jeg nå også. Gilde kryddergrill, stekt i stekepannen med idun tomatketchip uten sukker, bergbys sennep, sprøstekt løk og rekesalat Jeg liker også kryddergrill med ketchip.
Marius2002 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 http://jpg.artige.no/store/7853.jpg Hehe, morsomt! Hadde en norsk arbeidsgiver innom jobben tidligere denne uken som hadde en polsk arbeider med seg, begge var selvfølgelig ikke akkurat god i engelsk. Det var litt "Petter Solberg-engelsk", og jeg husker spesielt denne setningen fra arbeidsgiveren til polakken: "Do you need some sparkel to dekk over the spikerhulls"
Fredrik Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Er det en person her inne som du ikke har kalt taper? Hva er bak mål? Jeg har ikke nevnt å kaste ut kriminelle innvandrere. Hvorfor nevnte du det plutselig? Og det med at du ikke vil slåss, var jo det jeg mente! En dag så møter du på noen som faktisk reagerer annerledes. Og hvor faen har jeg sagt noe i mot kultur eller religion?? Leser du ting jeg ikke skriver, eller? Fy faen! Du ligner jo mer og mer på Fredrik når det gjelder å vri på ting og blande inn ting som en ikke nevner jo! Er det mulig... Skal vi se om du klarer å være saklig nå Si i mot religion og kultur, hahahaha, fy faen... Nevn en jævla post der jeg har gjort det så skal jeg sende deg 100 kr. på din konto per post du finner. Det kunne jo kanskje være at jeg ser noen relasjoner du ikke ser og at det er derfor jeg "blander" inn ting i diskusjonen. Det er ikke slik at jeg påstår at du har nevnt ting i diskusjonen som du rent faktisk ikke har nevnt, men det kunne jo være at det allikevel er en nærliggende relasjon som det er verdt å ta med i diskusjonen. Problemet er at det kan gå litt fort i svingene av og til her inne og at vi dermed ikke får fulgt opp alt som blir nevnt i diskusjonene. Jeg tar tar imidlertid gjerne en diskusjon hvis du er uenig, men da trenger vi et konkret eksempel. Min uttalelse til Wicky vedr. norsk-pakistanere og maffia var ment som en anekdote og det er kjempefint hvis det generelle inntrykket i Norge når det gjelder denne gruppen er mer positivt. Det viser at integreringen tross alt virker selv om det går langsomt...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Føler at det er lav terskel på dagens humor. Hæhæhåo.
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Koed jobber med nye nettsider. Geir Ove: Takker for innspill Vi jobber faktisk med en helt ny nettside nå, som jeg er overbevist om at vil falle i smak. Geir Ove: Dere er ikke alene om å mene at dagens koed-side er gammeldags/simpel. Kjexx: Så bra. Det scorer dere kunder på. Geir Ove: Satser på det Inntil videre så er vi veldig glad for at kundene holder ut med den gamle nettsida Geir Ove: Men nå må jeg logge av Ha en fortsatt flott dag
Marius2002 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Hadde lett hatt sånne rims på min bil! Jepp! Synd de bare leveres i maks 14".
Anbefalte innlegg