Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aaaah nå er jeg altfor mett på Taco...

Men de løsvippene (som jeg postet om for ørten dager sia) sier litt om smaken de har i Verdal ;)

Har mine tvil at 316 vil gå til innkjøp... men vet jo aldri!

Hah da er vi to xD

Menmen taco er digg så er verdt det :P

Ouh shit artig og ta en titt på lokale nettavisa og bli møtt av dette http://www.sb.no/nyheter/politiet-leter ... -1.6041867 .. bugårdsparken er så og si hagen min heh..trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidligere snakk om Wimp vs Spotify. Men i dag kom det en vakker nyhet for oss Canal Digital brukere.

"Alle kunder av Canal Digital, enten de bruker satellitt, kabelfjernsyn eller internett, får nå tilbud om WiMP som en del av sitt abonnement, altså uten å betale noe ekstra for tjenesten." (kilde: ap.no)

Jeg blir nok værende med Wimp fremover nå ;) Tjenesten fungerer veldig bra med Squeezebox Touch og iPhone om noen lurer!

Høres bra ut! Hvordan får vi tilgang til dette? Var innom wimp og ser ut som vi få må en registreringskode... må jeg kontakte canal digital eller kommer de ut med dette etterhvert på mail?

EDIT: Leste nå at det vil komme i løpet av våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... blir mer og mer skøting i Nårje!

Jeg fikk endra til SVT1 HD nå, så da tenkte jeg å se på American Gangster i HD ;)

Starter 22.00 på SVT1

Tenacious D starter 21.00 på Zebra.

The fast and the furious på TV3 klokko 21.30

Og om det er noen som synes det er gøy to be gay! George Michael konsert 23.30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...