Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mitt kulturelle bidrag på en lørdags formiddag forsetter. Kunstneren Tor-Arne Moen maler biler i stort format, prosessen blir video-dokumentert slik at andre kan se hvilken teknikker han bruker.

Denne gang er det en VW 1600 jeg legger ut. Da er det bare å fylle opp vinglasset, sette seg tilbake å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kulturelle bidrag på en lørdags formiddag forsetter. Kunstneren Tor-Arne Moen maler biler i stort format, prosessen blir video-dokumentert slik at andre kan se hvilken teknikker han bruker.

Denne gang er det en VW 1600 jeg legger ut. Da er det bare å fylle opp vinglasset, sette seg tilbake å kose seg.

Helt fantastisk. Jeg var skikkelig imponert over maleriet med Traction Avanten og jeg er ikke mindre imponert denne gangen... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var E90 325d prøvekjørt og jeg må si jeg sitter igjen med ett bra inntrykk! Bortsett fra kjipe seter og ikke M-sport så var bilen ganske ok, eneste problemet for meg nå blir å svelge det at dette er en liten sedan! Er veldig glad i store sedaner så en 3-serie er eneste utfordringen sånnsett, med tanke på at det var 5-serie jeg egentelig var ute etter! Men god å kjøre og gikk som en kule gjorde den da :)

Dette er bilen som vurderes: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26780026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...