BimmerE46 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 blir vel egentlig lillebroren ? feite biler uansett Hadde godt for gamle typen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Mitt kulturelle bidrag på en lørdags formiddag forsetter. Kunstneren Tor-Arne Moen maler biler i stort format, prosessen blir video-dokumentert slik at andre kan se hvilken teknikker han bruker. Denne gang er det en VW 1600 jeg legger ut. Da er det bare å fylle opp vinglasset, sette seg tilbake å kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 jaja sikkert flink, jeg holdt ut 9 sekunder med den musikken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Så hele jeg... Begynte å lure når han kastet vann eller noe på bilde når (jeg trodde) han var ferdig... Hmm, men ble bra da edit: går å slå av lyden om det plager deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 hehe joda, men er vel ikke så veldig interessert i kunst og malerier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Mitt kulturelle bidrag på en lørdags formiddag forsetter. Kunstneren Tor-Arne Moen maler biler i stort format, prosessen blir video-dokumentert slik at andre kan se hvilken teknikker han bruker.Denne gang er det en VW 1600 jeg legger ut. Da er det bare å fylle opp vinglasset, sette seg tilbake å kose seg. Helt fantastisk. Jeg var skikkelig imponert over maleriet med Traction Avanten og jeg er ikke mindre imponert denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Snart kan du kjøpe og/eller installere ulike apps til bilen som man nå gjør til smarttelefoner... http://politiken.dk/tjek/digitalt/ECE11 ... -ificeret/ http://spectrum.ieee.org/green-tech/adv ... for-that/1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Da var E90 325d prøvekjørt og jeg må si jeg sitter igjen med ett bra inntrykk! Bortsett fra kjipe seter og ikke M-sport så var bilen ganske ok, eneste problemet for meg nå blir å svelge det at dette er en liten sedan! Er veldig glad i store sedaner så en 3-serie er eneste utfordringen sånnsett, med tanke på at det var 5-serie jeg egentelig var ute etter! Men god å kjøre og gikk som en kule gjorde den da Dette er bilen som vurderes: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26780026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 bilen var snøfri klokken 4 inatt når jeg parkerte... snydd litt inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Wow, ikke rart alle har snøscooter oppi nordmarka Mere snø på en natt en det snør her nede på 2 år xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Mazda? Ny billigmodell fra Lexus. Ta opp kampen med BMW etc... Dette var kjedelige saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Mazda 6 look a like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 http://www.lamebook.com/put-a-spell-on-you/spell4-3/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Hehe, tror den var oppe her i går også faktisk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Da er man i gang med første pilsen Ikveld skal dansejulian ta på seg ølbrillene og danse med barbra streisand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg