Fredrik Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hvilket pattedyr er Hummer Fredrik? Hval....mellomstor, tung og langsom...
Jordfræsar Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hehe... så en i dag. Jeg har aldri forstått hva folk ser i en Hummer. En hval er mye vakrere
///FredriK.S Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hadde inne en bil i dag på jobben. e34 som innbyttebil faktisk. Var en 525tdsa som hadde gått over 363000km o.O
Matz Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hvor vanskelig er det i praksis å få flyttet til USA, permanent? Dvs ikke for å studere (skal studere, men vil fortsatt flytte dit på permanent basis) eller har noen jobbtilbud der borte. Har lest litt rundt og finner linker til mange diverse skjemaer og ting jeg må fylle ut, også må jeg søke og i møte med ambassaden osv, noen her inne som har vært borti dette før og har noen tips, meninger og ikke minst kunne fortalt meg hvor jeg skal begynne.
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ford Excursion minner meg om en stor strandet hval. Range Rover er tilsvarende som en spekkhogger... hurtig, smidig og farlig. En alminnelig 3-serie Touring er ditto som en delfin... mye hurtigere, mye mer agil og mye morsommere... Hehe! Artig måte å se det på Men jeg ville nok heller ha kalt en Excursion eller Suburban for en Hvalhai, stor og tung men fortsatt ett rovdyr som spiser alt som kommer i dens vei (med tanke på at disse bilene sprinter til 100 kjappere enn en vanlig gjennomsnittlig familiebil). Selv om jeg synes biler som Excursion og Suburban har noe eget ved seg, de er så herlig politisk ukorrekte som det går ann. Miljøvernere hater dem mens storfamilier og bønder elsker dem Valget er liksom ikke så vanskelig når man trenger 7 sitteplasser, trekk-kraft og kjørekomfor når alternativet står mellom Caravelle med 105 hester, utkjørt Grand Voyager eller Excursion V10 med 320 hester og LPG drift.
Matz Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Haha, neitakk Klarer meg mye bedre med varme hele året og M3'er til samme prisen som en ny symaskin her til lands!
Matz Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hahaha, tror jeg står over den. Selvom jeg gjerne skulle bodd i Sverige fremfor Norge
Jokkke Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ja.. Veier og avgifter er hvertfall på stell der..
tordah Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10096736
Anbefalte innlegg