SofaKingFresh Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hipphurra! Jeg og -Erik- tura til Oslo med mammas Golf 6 for å hente 2 dekk jeg fikk billig. Tenkte jeg kunne svippe innom Schmiedmann på veien for å se, og kom ut fra butikken med coilovers Imorgen blir det å legge på gummi på felgene og forhåpentligvis montere coilovers Hvilket sett havnet du på da? Kan vel svare for sofa å si FK:) Jess Ble billigsettet til FK fra Schmiedmann. Var visst justerbart bak også, enda det står på nettsida at den er fast senket 40mm bak.
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Tenkte jeg kunne svippe innom Schmiedmann på veien for å se, og kom ut fra butikken med coilovers Hvilket sett havnet du på da? Kan vel svare for sofa å si FK:) Hmmf, jeg vil også ha!! Monterte senkeskåler på E91`n i går.. Hjalp i grunnen på det også, men ikke nok mtp utseende..
Fredrik 90 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Akkurat nå så kunne jeg tenke meg å vri huet av han som er ansvarlig for delelagert hos Koed Ikke nok med at det tok sin tid å få tak i faenskapet så har de også sendt meg feil, jeg skulle ha bremseklosser og skiver bak IKKE forran! Nå er det like før jeg bare gir opp og heller ringer Bavaria altså, bare for å få orden på bremsene. Også jeg som tenkte jeg kunne spare noen tusenlapper
Haug Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Aye! Chiller til Dubstep. Sykt mye digg Snublet over denne nå istad: Good! Chill denne også: http://www.youtube.com/user/haug2k?feat ... 74V1ke-fTA
Geir Anders Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Folk som hører på sånn musikk her altså? Behagelig dubstep det der, akkuratt passe på slutten av dagen;) britisk antar jeg? Sjekk ut denne, deep house.. ganske så chill.
Jordfræsar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Akkurat nå så kunne jeg tenke meg å vri huet av han som er ansvarlig for delelagert hos Koed Ikke nok med at det tok sin tid å få tak i faenskapet så har de også sendt meg feil, jeg skulle ha bremseklosser og skiver bak IKKE forran! Nå er det like før jeg bare gir opp og heller ringer Bavaria altså, bare for å få orden på bremsene. Også jeg som tenkte jeg kunne spare noen tusenlapper Snakk med Frederick hos Schmiedmann. Han ordner
Erik89 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Nettopp kommet hjem fra en liten photoshoot på 300 bilder med -Erik-, satser på at noen av bildene er brukbare! Black and Yellow Edit: Godt å se at det er flere som liker dubstep
Jordfræsar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Nøyer meg med bare bilder av bilene De mer private kan dere ha for dere sjøl
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Nøyer meg med bare bilder av bilene De mer private kan dere ha for dere sjøl Lurer noen ganger på hva som foregår i det blonde hodet ditt Men ja, satser på at d bare kommer bilbilder
Jordfræsar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Nøyer meg med bare bilder av bilene De mer private kan dere ha for dere sjøl Lurer noen ganger på hva som foregår i det blonde hodet ditt Men ja, satser på at d bare kommer bilbilder Haha... den var den rette ræva som feis!
wicky124 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 hmmm...jeg er i harstad..... skremmende mange hvite her..hmm... Hvis du skal kjøre til aun-elgsnes kjører du forbi huset mitt Står en svart E36 coupe på høyreside av veien i Ervik. ja skal kanskje dit på fredagen..imorgen står svolvær på menyen..og muligens Lofoten... Mon tro om noen pakistaner med hårvoks har vært der før...
knut_olestad Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MV3BfrHA9H4 Letterman driter ut Paris Hilton, herregud så herlig Makan til brødhue
Kvasi Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MV3BfrHA9H4Letterman driter ut Paris Hilton, herregud så herlig Makan til brødhue Someone you met in prison? Dritbra
Anbefalte innlegg