Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å tittet på en svart stasjonsvogn 318 2009 mod som har gått 31.000. Den har alt av utstyr og sports seter.. Er 280.000.- ferdig registrert ille for den? Så ny ut.

Skrevet
Hva med å prøve med en Visegrip tang og dra til skikkelig? Pleier å funke for meg!

har en sånn liggende så får prøve den i morgen. var så lei av ting som satt fast idag att det var rett før jeg vurderte å selge både bruksbilen og delebilen :roll:

Får du plass til en mutterkløyver?

19-1243_l.jpg

Selges på biltema. ;)

Skrevet
Var å tittet på en svart stasjonsvogn 318 2009 mod som har gått 31.000. Den har alt av utstyr og sports seter.. Er 280.000.- ferdig registrert ille for den? Så ny ut.

Hva vil alt av utstyr si?

Det er utrolig mange biler som har "alt", men mangler både det ene, andre og tredje når alt kommer til alt.

Skrevet

Ja det er klart, led lys, ac, elektriske seter, elektrisk det meste vel. Han hadde ikke utstyrslista klar enda..

Men bare tenkte å høre hva folk syns her inne...

Skrevet
Ja det er klart, led lys, ac, elektriske seter, elektrisk det meste vel. Han hadde ikke utstyrslista klar enda..

Men bare tenkte å høre hva folk syns her inne...

Navigasjon? Bluetooth? Sotede vinduer? M-tech? Xenon? Skinn? :)

Det enkleste for å finne ut om prisen er grei eller ikke er nok å ta deg en tur inn på finn.no og sammenligne litt.

Skrevet

316...du får vel bot i posten for å ha brukt tlf mens du kjørte...og for å ha brutt fartsgrensa..hmmm.. og vært en fare for han på sykkelen...

Skrevet
316...du får vel bot i posten for å ha brukt tlf mens du kjørte...og for å ha brutt fartsgrensa..hmmm.. og vært en fare for han på sykkelen...

Hadde strengt tatt faen ikke forundra meg #-o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...