Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soooo where did i put those hollowpoints??? hmm, was it in my sockdrawer?.. hmm no... in the shower? hmm.. no...

oooh yeah, it was in the cookie jar! :mrgreen:

Neeeei da jeg glemmer hvor jeg har lagt ammoen min hele tida jeg og.... *poke*

Skrevet

Kan få nevne at under jakta i fjor på samme tid så hadde jeg akk flytta inn i huset jeg bor i, så det er 1år siden sist jeg rørte den, sett bort fra to patroner som ligger klar i vinduet på soverommet i tilfelle noen skulle være plagsomme ;)

Men okei, jeg tar poenget ditt!!!!!! #-o#-o#-o:mrgreen::mrgreen::lol:

Skrevet

Lada Niva er jævlig kult om vintern. Udriftsikker etter mine kompisers erfaring (hvertfall de i lavere prisklasse), men ellers awesome :D Hatt min eneste off road opplevelse i en Niva... Vi fant bratteste gressbakken ved Kjelsås og til slutt lå vi så bratt at jeg så himmelen da jeg så rett fram :o

Mye kult i den videoen :D

Edit: Etter videoen gikk jeg inn på StanceWorks.com... Ha det bra alt fornuftig jeg skulle i dag...

Skrevet

DTM slik det engang var.... rimelig heftig som all annen racing på 80-tallet... :)

Musikken er BAP (tysk)... litt for mye 80-tallet for min smak.

Skrevet
DTM slik det engang var.... rimelig heftig som all annen racing på 80-tallet... :)

Hva gjør en Volvo oppi der...? 3:55...

Kul video :D

Skrevet

Underlig at det ikke er flere Sierraer også... :?

Skrevet

Volvo 240 var i mange sammenhenger temmelig kompetent i racing (spesielt rally før 4x4), men den var ikke blandt de beste i DTM. Volvos egne motorer var skremt opp til mellom 345 og 375 HK... og hverken kraftoverføringen eller understelet var originalt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...