Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, nice Martin ;D

Nå er det ikke lenge igjen til Norseman, har fått lånt (sponset) en BMW GS1200 fra torsdag til lørdag/mandag av speedmc :D

Gleder meg til å få med meg et av verdens sykeste triathlon løp up close..

Skrevet

Nope, dette blir vår "familiebil". E34'n skal selges. Har lyst på noe annet som bil nr 2, leketøy til far. :-)

Bilen brukes stort sett til og fra jobb, bor sentralt i "sentrum" så jeg tar ofte buss til/fra jobb, alle ungene er i gangavstand til skole, de 3 eldste barna mine er særkullsbarn, så de skal i utgangspunktet være hos mor annen hver helg/ferie. Vi disponerer ei hytte ca 15 min kjøring fra Skien.

Men det er ikke værre enn at hvis man finner ut at bilen blir for liten, så er det jo bare å selge den og kjøpe en større..

Skrevet

Jeg ville ha vurdert en E90 i stedet, om det er hovedbil. Større plass, omtrent samme prisnivå.

Skrevet

HERREGUD hvor mange idioter som ringer på bilen min!!

1: Vit hvordan bil dere ringer på!

2: Les annonsen!!

3: Snakk Norsk!!

Skrevet

Hehe...

Jeg har Caddyen ute til salgs. "Prutere trenger ikke å ringe, har ingen hastverk med å selge"

1 dag senere fikk jeg SMS med bud på 3/4 av prisen :)

Skrevet

Typisk.. :lol: var en som ringte meg og fortalte meg at jeg skrøt på meg HK siden 318i hadde bare 116 HK. Jeg prøvde og fortelle at dette var en 318is 16V med 140 HK. Men det fantes ikke ifølge han. Så jeg fortalte han det altids lå en Huandai ute til salgs..Så la jeg på..Irritabelt..

Skrevet

Ferdig på jobb 16, så rett på butikken, og skal sette i gang med å lage middag til meg og fattern så den er klar til han kommer hjem. Lage noe jeg ikke vet hva heter, blir sånn blanding av enchilidas, taco, lasagne opplegg :P Steker kjøttdeig, blander i sånn saus, legger alt i en form og tacowraps oppi der og ost oppå :) Blir sikkert digg, aldri laget det før :P

Skrevet

Hvordan var det med bilsalg og papirer igjen?

Jeg har vognkort del 2. Den skal han ha, ferdig utfylt?

Trenger jeg selv å dra på vegstasjonen etter at salget er utført, og gi salgsmelding (som man laster ned) til vegvesnet, eller holder det med at han tar med seg bilen + vognkort del 2 og leverer vognkortet selv?

Takk for hjelp :) (Føler meg dum fordi jeg skjønner ikke vitsen med to type papirer (vognkort + salgsmelding) og heller ikke vitsen med at begge må ta hver sin tur til trafikkstasjon)

Skrevet
Oki. Det betyr at jeg trenger ikke å skrive ut salgsmelding? :)

Kan være greit å ha en ekstra salgsmelding som kjøper kan få med seg, som bevis på at han har kjøpt bilen hvis han blir stoppet, eller at det skulle skje noe. Salgsmelding får du på alle trafikkstasjoner og politistasjoner ;)

Skrevet

Okey, takk for svar :) Var å prøvekjørte bilen, alt er som det skal være, håper det blir salg. Da kjøper jeg E34 Touring i løpet av de neste dagene etter det :) :)

Skrevet

Hehe...

Jeg har Caddyen ute til salgs. "Prutere trenger ikke å ringe, har ingen hastverk med å selge"

1 dag senere fikk jeg SMS med bud på 3/4 av prisen :)

Jeg fikk bud på 50k for min 530d av en som ikke har sett bilen en gang. :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...