Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det, gjør det, gjør det.. Kan jo ikke skje stort. Er liksom ikke en knapp for å fyre av en atomrakett, som igjen starter tredje verdens krig da...

Skrevet

Må være enig i at det er litt sånn skrekk for å trykke på den knappen...Men når man har gjort det en gang så gjør man det gjerne flere ganger... En kompis av meg sin e61 525dat klikka... (dårlig batteri) og da ringte sos-knappen til politiet konstant..de ble rimelig lei..

Skrevet
Vi får sannelig håpe at Fabian Stang ikke får noen gode ideer av borgermesteren av Litauens hovedstad Vilnius... :shock:

4380790-mercedes.jpg

http://www.b.dk/globalt/borgmester-stra ... g-med-tank

Hadde det vært min bil så hadde dem endt opp med ett stykk død ordfører og ett stykk Fredrik bak løs og slå. Dømt for å ha drept med kun hendene :wink:

Sånt skjer jo heldigvis bare i land som Litauen da, der slik huleboer tankegang fortsatt eksisterer i stor grad

Må være enig i at det er litt sånn skrekk for å trykke på den knappen...Men når man har gjort det en gang så gjør man det gjerne flere ganger... En kompis av meg sin e61 525dat klikka... (dårlig batteri) og da ringte sos-knappen til politiet konstant..de ble rimelig lei..

Nettopp! Er jo bare å skylde på flatt batteri eller at unga har gjort det!

Skrevet

Ett lite spørsmål guttær. Ei jente her på jobben har mista 2 senterdeksel på felga sine, er sånne flate deksel med diameter 54 mm. er det noen av dere som tilfeldigvis har, eller vet av noen?

Er noen Oz felger, finner dessverre ikke bilde av de.

Skrevet
Gjør det, gjør det, gjør det.. Kan jo ikke skje stort. Er liksom ikke en knapp for å fyre av en atomrakett, som igjen starter tredje verdens krig da...

Tenk om en diktator eller noe slikt har eid bilen tidligere da, og fått omprogrammert litt, og så plutselig har du startet WW3! 8)

Skrevet
Sånt skjer jo heldigvis bare i land som Litauen da, der slik huleboer tankegang fortsatt eksisterer i stor grad

Imponerer meg stadig hvor kjapp du er på avtrekkern til å dømme andre land.

Skrevet

Imponerer meg stadig hvor kjapp du er på avtrekkern til å dømme andre land.

Vel! Det er bare mitt inntrykk av disse landene

Skrevet

tydelig att du ikke har vært i vilnius ;) har gått i di gatene der flere ganger..

litauen er ett spesielt land å være i spør du meg...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...