fish Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ang SOS-knappen. Sjekk denne ca 1.50 min ut i innslaget.
Fredrik Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Vi får sannelig håpe at Fabian Stang ikke får noen gode ideer av borgermesteren av Litauens hovedstad Vilnius... http://www.b.dk/globalt/borgmester-stra ... g-med-tank
wicky124 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Tror nok jeg hadde skadet fabian ganske grovt om han hadde gjort noe slikt på sjuern..
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Det frister noe jævlig å bare trykke på knappen å bare se hva som skjer
fish Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Gjør det, gjør det, gjør det.. Kan jo ikke skje stort. Er liksom ikke en knapp for å fyre av en atomrakett, som igjen starter tredje verdens krig da...
wicky124 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Må være enig i at det er litt sånn skrekk for å trykke på den knappen...Men når man har gjort det en gang så gjør man det gjerne flere ganger... En kompis av meg sin e61 525dat klikka... (dårlig batteri) og da ringte sos-knappen til politiet konstant..de ble rimelig lei..
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Vi får sannelig håpe at Fabian Stang ikke får noen gode ideer av borgermesteren av Litauens hovedstad Vilnius... http://www.b.dk/globalt/borgmester-stra ... g-med-tank Hadde det vært min bil så hadde dem endt opp med ett stykk død ordfører og ett stykk Fredrik bak løs og slå. Dømt for å ha drept med kun hendene Sånt skjer jo heldigvis bare i land som Litauen da, der slik huleboer tankegang fortsatt eksisterer i stor grad Må være enig i at det er litt sånn skrekk for å trykke på den knappen...Men når man har gjort det en gang så gjør man det gjerne flere ganger... En kompis av meg sin e61 525dat klikka... (dårlig batteri) og da ringte sos-knappen til politiet konstant..de ble rimelig lei.. Nettopp! Er jo bare å skylde på flatt batteri eller at unga har gjort det!
knut_olestad Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ett lite spørsmål guttær. Ei jente her på jobben har mista 2 senterdeksel på felga sine, er sånne flate deksel med diameter 54 mm. er det noen av dere som tilfeldigvis har, eller vet av noen? Er noen Oz felger, finner dessverre ikke bilde av de.
Hansh Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Gjør det, gjør det, gjør det.. Kan jo ikke skje stort. Er liksom ikke en knapp for å fyre av en atomrakett, som igjen starter tredje verdens krig da... Tenk om en diktator eller noe slikt har eid bilen tidligere da, og fått omprogrammert litt, og så plutselig har du startet WW3!
knut_olestad Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Vi får sannelig håpe at Fabian Stang ikke får noen gode ideer av borgermesteren av Litauens hovedstad Vilnius... http://www.b.dk/globalt/borgmester-stra ... g-med-tank Lurer på om jeg kan invitere han og den vogna der hit en tur?
noekult Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Sånt skjer jo heldigvis bare i land som Litauen da, der slik huleboer tankegang fortsatt eksisterer i stor grad Imponerer meg stadig hvor kjapp du er på avtrekkern til å dømme andre land.
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Sånt skjer jo heldigvis bare i land som Litauen da, der slik huleboer tankegang fortsatt eksisterer i stor grad Imponerer meg stadig hvor kjapp du er på avtrekkern til å dømme andre land. Vel! Det er bare mitt inntrykk av disse landene
Morty999 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 tydelig att du ikke har vært i vilnius har gått i di gatene der flere ganger.. litauen er ett spesielt land å være i spør du meg...
Anbefalte innlegg