Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror har nylig fått motorhavari på sin audi a6 05/06 modell.. tror det e 2.0 tdi. Tror dere det er vits å prøve å få dette dekket av audi ?

Skrevet

Nei, det e sant... skulle kanskje formulert meg litt bedre :P Tenkte kanskje noen hadde hatt lignende saker som de har fått dekket på goodwill. Det er jo nesten for gale at en såpass "ny" bil skal få motorhavari. Nå vet jeg ikke hvor langt den e gått.. men ca 100' km.

God grunn til å få de over til bmw!

Skrevet
Ny i Norge?

Usikker. Kjøpt hos forhandler... skal høre med han. Er det forskjellige regler ved import og ikke import? Har ikke så stor greie på det feltet.

Skrevet
Rowan Atkinson har hatt en ny, og mer alvorlig ulykke med McLaren F1n sin... tviler på at den blir rettet opp på nytt :(

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -tree.html

article-2022680-0D4EFDBC00000578-422_634x440.jpg

Shitt.... motoren er borte og bilen er ferdig... og det ante meg med tanke på hvordan Politiken beskrev ulykken.... :(

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... n#p2094543

Jeg tror fremdeles ikke bilen er ferdig, den står jo faktisk allerede hos McLaren, og med tanke på verdien så tror jeg nok det skal endel til før den blir gitt opp.

Skrevet

Jeg tror fremdeles ikke bilen er ferdig, den står jo faktisk allerede hos McLaren, og med tanke på verdien så tror jeg nok det skal endel til før den blir gitt opp.

Ja... ved nærmere ettertanke har du nok helt rett (håper jeg da). Det ble jo kun bygget 106 stk. så prisen er deretter. Fine eksemplarer omsettes for rundt 1,5-2 millioner pund eller mellom 15 og 20 millioner kroner før norske avgifter. Rekorden er ca. 2,5 millioner pund eller rundt 22,5 millioner kroner... før norske avgifter.

Skrevet

Faen for ei trollkjærring jeg har!!! Her er jeg på jobb i dag, jobber og sliter. Kjærringa sitter hjemme i sola og tar bilde av "øvre halvdel" og skriver i mms-mld at "de" savner meg. :evil: Grrr... har jo ennå ett par timer igjen på jobb..

Skrevet

Fikk gå 2 timer før tiden i dag jeg :D

Ikke feil og komme seg hjem og fyre opp grillen i dette været nei <3

Minner om ford treff på rudskogen i morgen! :lol:

Skrevet

Bilen din er tysk, vodkaen du drikker er russisk, lørdagspizzaen er italiensk, og kebab'en tyrkisk. Vårt demokrati er gresk. Kaffen du drikker er fra Brazil og filmene du ser er amerikanske. Teen din er tamilsk, t-skjorta di indisk og elektronikken din er kinesisk. Olja du bruker er fra Saudi Arabia, bokstavene du skriver er latinske, tallene arabiske. Og så klager du over at naboen din er immigrant... Klipp og lim om du er imot rasisme!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...