Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

henter meg familiebil imorgen !!

Gleder meg til å høre denne lyden på motorveien i morgen :D

Skrevet
Hadde planer om en Mini Clubman, ringte på forsikring. 8500,- hos Unison, de "andre" lå fra 3000,- til 8000,- over Unison.

Tro meg, de 600,- i året på medlemsskap har du spart fort inn. Men som sagt, særavtaler ligger ikke inne på "onlinekalkulatorer". Er forskjell på rabatt og bonus, vettu. ;-)

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk.

Jau, fant bare ikke BMWCCN i lista, men en god del hallelujaavtaler var det faktisk! :headbang:

Skrevet
Fræsarn, melder du deg inn i BMWCCN får muchos rabattas hos Unison. 5500,- i året, full kasko på bilen vi henta nå, -07 1-serie. Vi hadde null, zipp, zero av bonus da vi henvendte oss til Unison i forrige uke.

---

Den er roger! Takk for info, skal høre med de i morgen.

Hvem er Roger? Tror ikke jeg har hilst på han.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet
Nei, skal bli moro å se bilde av Minien med hesten i (oppfordring).. Har du noen bilder av senkinga av hesten?? Jaa, Knut sin statusoppdatering med intet mindre enn 127 kommentarer utført av 3 stk tok litt av i går. Vondt i magemusklene pga fliring enda :lol:

Stabile mennesker? ikke faen :applause::lol:

Skrevet
Fræsarn, melder du deg inn i BMWCCN får muchos rabattas hos Unison. 5500,- i året, full kasko på bilen vi henta nå, -07 1-serie. Vi hadde null, zipp, zero av bonus da vi henvendte oss til Unison i forrige uke.

---

Den er roger! Takk for info, skal høre med de i morgen.

Hvem er Roger? Tror ikke jeg har hilst på han.

Sent via smokesignals

Ruud, alle vet da hvem han er?

Skrevet
Nei, skal bli moro å se bilde av Minien med hesten i (oppfordring).. Har du noen bilder av senkinga av hesten?? Jaa, Knut sin statusoppdatering med intet mindre enn 127 kommentarer utført av 3 stk tok litt av i går. Vondt i magemusklene pga fliring enda :lol:

Stabile mennesker? ikke faen :applause::lol:

3b8zhbgdaj6bsrrmjlg6.jpg

Skrevet

Hmm... Føler meg litt mobbet akkurat nå, men æ står hainn av...

Sent by my fingers trough my brain...

Skrevet

Fikk en datter i kveld, så nå kan jeg endelig ta meg ei øl her hjemme med god samvittighet.. :-) Skål!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...