Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lp fra 1981 ja ;) kanskje fredrik har den i hylla si! :D tviler på om noen har spilt den inn på cd/mp3, men vi får leve i håpet :)

Meg?... Jeg husker flere av låtene, men kjenner ikke den aktuelle samleplaten. 1981 begynner å bli lenge siden for meg også iom. at jeg bare var 14 år gammel på den tiden.

Skrevet

Må bare spørre: strøk mange av dere på teoriprøva første gangen? Skal snart ta den, men har ikke helt bestemt meg for når jeg er klar! Kan det meste av regler, men tror jeg må pugge litt til. Lurer på å prøve meg til onsdag eller noe. Brukt en del kr på teoritentamen.

Tips, ting som burde huskes godt på? Bremselengder sitter snart :P

Strøyk første gangen på mopedprøva, også, og det orker jeg ikke igjen.

Skrevet
Daa ble det tårnstag på bilen jeg bruker nå for tiden! Hadde det bare liggende å slenge.. :P

2011-08-13141108.jpg

Fin motor dette. En rekkesekser på 2960 cm3 som yter relativt potente 220 HK var skikkelige saker på slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet. 0-100 Km/t på rundt 8 sekunder er bra selv idag... :)

Skrevet
Det går vel greit å spraye Autopass-brikken med matt sort lakk?

Bompenger i Bodø nå? :shock:

Er en bom mot Godøy ihvertfall.

Har en slik forferdelig stygg autopass brikke selv. Matt sort lakk hørtes ut som en god ide.

Skrevet

Er det noen her som kan forklare meg hvorfor tastaturet mitt lager 2 aksenter, istedet for å lage aksent over bokstaven jeg faktisk ønsker aksent over?

Eks:

Ønsket ord, "Idé". Ord skrevet av mitt tastatur, "Id´´e".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...