Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er det noe å spare på å kjøpe f.eks høytalere til bil på Ebay? Kan man end eopp med kopier derifra, eller er det stort sett ekte merker? hvilke høyttalere tenkte du deg? Noe spesielt merke? Er ikke pro på Ebay, men det jeg har hørt fra de venna mine som handler der ofte er at de kjøper fra de som har ``top seller`` på seg, og de med gode kundeanbefalinger. Vil ha et merke som er kjent. Gjerne Sony/Pinoeer/Alpine/R.Fosgate etc.. Skal ha 2stk 5,25", stk 6,5" og 2stk 6x9". Ja, greit å kjøpe fra noen som har en del positiv omtale.
Glenn-Andre Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Glenn. Kan også bare ta tekst, evnt. ? Kun tekst er fint det også , om du går lei/vil pynte på den er det bare evnt å legge til roser, hjerter, peace tegn , stjerner osv. min høyre arm: Her er min første og ikke helt gjennomtenkte tattoo, jeg og kammeraten min blei litt flaue da vi så det her skiltet i Bulgaria:
VegarVS Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 endelig ferdig Grisetøff!!!!! Skal du gjøre noe med felgene? Synes de passa, men trenger kanskje en vask/rens? hehe, takk burde ha skrubba de litt ja bilen skal selges btw
Jordfræsar Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Glenn. Kan også bare ta tekst, evnt. ? Ville vurdert bare tekst i så fall i din sammenheng! Men er jo din hud den skal på
wicky124 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 hmm...tilbake til gamle rutinen etter 5dager i London... Ikke skjedd stort her på forumet ser jeg..
wicky124 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 skjedde ganske lite der vi bodde og oppholdt oss..men var mye sirener hele tiden all over...ganske spesielt å se 15stk store mercedes sprinter politibiler med full gitter all over etterhverandre på to felt på motorveien...
dutten Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hehe, første " bilen " min! kompis av meg har en slik en bare i rød.. (desverre mer rosa etter tidens gang men..) artige kjøretøy detta
316 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Herre jesus, for en doning. Dutten, ta noen bilder av 02'n før høsten?
ehrnst Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Noen som kjenner til Grand Auto i Oslo?Ifølge hjemmesiden har de solgt noen pene BMW'er... Jepp, har prøvd google, og det kan nesten se ut til at samme fyren driver Narvesen på Kallbakken i Oslo og er drosjeeier i tillegg til å være bruktbilselger... Høres nesten ut som en tvilsom karakter fra en gammel Olsen-Banden film.... Jeg var å så på en 1'er han hadde. Sølvgrå sak. Vet ikke om den er solgt. Men jeg er hvertfall glad jeg ikke kjøpte den usett som jeg gjorde med den jeg har nå. Ikke hadde de noen form for butikk heller, møtte meg på en bensinstasjon på ettermiddagen. Da virket det som han brukte bilen hver eneste dag også. Hadde fått noen km ekstra etter annonsen (noe som ikke pleier å være hos forhandler) ikke rein innvendig eller i motorrom etc. Fikk rett og slett litt kalde føtter Sier ikke at sjappa er dårlig, men akkurat den bilen skulle jeg ikke ha.
Fredrik Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er det noen her inne som vet hvorfor noen eldre BMW modeller har tillegget "Bavaria" i modellbetegnelsen? Min tidligere "danske" 1997 E36 323i hadde også denne tilleggsbetegnelsen i vognkortet... altså "323i Bavaria". Jeg vet selvfølgelig at Bavaria betyr Bayern på engelsk/latin, men hvorfor bruker BMW navnet som et tillegg i modellbetegnelsen?...
janerik171187 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 noen erfaringer med playstation3 her? flytta den opp i 2etg nå, på en 42" lg tv jeg har. hdmi kabel mellom. men når jeg skal se på film så mangler jeg liksom halve lyden. alt funker ok på trailerne til andre filmer, men når surroundlyden på filmen er inne så mangler jeg snakkinga, har prøvd med xbok 360 istedet og det funker fint, så må være noe med ps3'n, er det noen form for instillinger? den var koplet inn på en forsterker før, og da funket alt bra.
Eksos Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Sender kanskje ut lyd i 5.1 signal da? Da vil jo snakkinga gå til centerhøytaleren, og en tv har vell ikke det Bare å endre innstillinger, under "lyd" naturligvis
Anbefalte innlegg