Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tenk om han itillegg kjørte fort..

MEN! lurer på hva slags straff ABB får jeg..hmm..verre med drap enn skattesnusk..

Her i Danmark ble man inntil for et par år siden straffet hardere for skattesnyt enn voldtekt og relativt alvorlig kriminalitet. Det er først nå etter mange klager at politikerne i Folketinget har klart å ta seg sammen til å gradere straffene på en annen måte.

Skrevet
Lurer på å kjøpe meg en E46 som førstebil. Men så lurer jeg fælt på, hvilken av dem bør jeg kjøpe? Jeg er ikke av typen som råner og sånt, men litt hester under panseret er jo alltid kjekt :P

kjøp en 318 du da :) billigere og forsikre enn en 320 og bruker mindra på mila ved langkjøring.

Lurer veldig på 318 ja :)

Skrevet

Bruttern ute å flytter gamle delebilen min:

Den ryker til hogg i løpet av uka, sammen med restene av Golf delebilen og ett par-tre andre vrak.

Bilen er forøvrig en 1983 525i, førstegangsregga 22.09.89 på Bik Bok Company A/S, Asker.

Den har hatt 14 eiere siden den kom til Norge og var rimelig oppbrukt.

En sær ting jeg oppdaga etter å ha plukka litt lister er at den faktisk har vært lakka rosa, trolig da Bik Bok eide den.

Hadde vært kult om det faktisk dukka opp ett bilde av den fra den tida.

Skrevet

Knut:

Den ville ikke gi seg nei, ser ut som den ville leve lenger ;P

tenk om han itillegg kjørte fort..

MEN! lurer på hva slags straff ABB får jeg..hmm..verre med drap enn skattesnusk..

Det er så vidt :P

Skrevet

Den tror jeg har blitt nevnt tidligere? Evt løpet som blei verdensrekord kanskje?

Uansett, tenk deg følelsen å sitte på der da..

Kan vel bare si: "Not for the faint-hearted" ;P

Skrevet

Hvordan var Jeremy Clarkson's uttrykk som lyder ca. sånn: Straight six in the front, gear in the middle, and the power goes to the back. Page one, chapter one in the heterosexual book eller noe slikt :P Noen som har den ordrett? :D

Skrevet
Hvordan var Jeremy Clarkson's uttrykk som lyder ca. sånn: Straight six in the front, gear in the middle, and the power goes to the back. Page one, chapter one in the heterosexual book eller noe slikt :P Noen som har den ordrett? :D

“There's a straight six engine at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That's page one, chapter one, from the Petrosexual handbook” :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...