Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En kompis av meg strøk på fører prøven pga at han ikke hadde kjørt miljøvennlig... :lol::applause:#-o

kjerringa strøyk fordi sensoren mente hu lå for nærme den gule streken i veien da hu lå midt i kjørefeltet.

sensoren sa at det var mye bedre da og heller ta noen brøytestikker eller havne i noen skråninger.

En kompis strøk fordi han tok feil avkjørsel ut av en rundkjøring og hadde vært på vei mot motorveien i feil kjøreretning hvis ikke sensoren hadde stoppet.

Herregud, så streng de der sensorene er blitt da?

Skrevet
Ja når sensoren synser og ikke bruker regelverket må man jo bare rope hurra! Hun får be om en annen sensor neste gang!

Hjelper ofte å klage på slike sensorer da deres avgjøresler ikke alltid henger helt på greip som eksempler vist ovenfor... :roll:

Skrevet

Nå er det jo lett for at historien dere blir fortalt kan ha blitt vridd litt bort fra det de igjen er blitt fortalt :)

Skrevet
Spiller PS3 i 3D nå! :mrgreen:

Gjort det en stund selv nå. på åssen tv?

Skrevet
Nå er det jo lett for at historien dere blir fortalt kan ha blitt vridd litt bort fra det de igjen er blitt fortalt :)

hørte på begrunnelsen selv så vet det er sant, hu sendte inn en klage men hjalp ikke, kjørte opp en mnd etterpå med ny sensor og besto :)

Skrevet

hørte på begrunnelsen selv så vet det er sant, hu sendte inn en klage men hjalp ikke, kjørte opp en mnd etterpå med ny sensor og besto :)

Godt å høre :)

Skrevet

Lurer på om noen kan svare meg på hvor mange mm emblemet på mine bbs rc'er er? Kan selfølgelig måle, men gidder ikke rote de frem hvis noen vet det her :)

Edit: Det er atlså snakk om RC 090.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...