Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen snakker til blomene for att de ikkje ska Dø, andre snakker til hunden for att den ikkje ska Jø..Men jeig snakker til pengene, jeig rekker akkurat å si Adjø ;)

Skrevet

Tenker det samme, "sett det før..."

Men fortsatt så er designet så rått og tidløst at det står løpet ut! :)

Gleder meg til Gt og RS versjonene kommer på banen! 8)

Skrevet
":181xfx8u]http://www.bilnorge.no/bildegalleri.php?b=bb_102709.jpeg&aid=38162

Endelig bilder av den nye 911'en :)

Ser bra ut, selv om jeg er bittelitt skeptisk til de nye baklysene. Kom på hva de minner om! Baklysene på Z8!

bb_102711.jpeg

Jeg vet faktisk ikke om jeg ble imponert over den nye 991 modellen. Teknisk er den helt sikkert en forbedring i forhold til 997, men visuelt synes jeg at den virker litt kjedelig og mindre elegant. 991 er visuelt for langstrakt og som en følge av dette er takprofilen alt for lang. Man ser dette ganske tydelig over den bakre delen av sidevinduene bak der C-stolpen faktisk blir tykkere istedenfor å følge vindusprofilen nedover.

Det ser ut som om 911 kun slår til annenhver gang... 911 (G-serien), 993 og 997 er de fine... 964, 996 og nå 991 er de mindre vellykkede... :?

Skrevet

Hæhæhæ, jeg tenker også alltid slik når jeg kjører en kul bil:

http://www.bmw.tv/com/article/BMW+Z4+vs ... hannelID=2

:mrgreen:

Den nye 911 er litt fail. Den er så ultramoderne at den kan komme til å se utdatert ut om noen få år. 964 og 993 sine klassiske linjer kommer til å forbli klassisk lekre i mange tiår fremover. Også skremmer interiøret meg mye, ser ut til å gå i retning GT enn retning sportsbil... Driter egentlig i om den er 20x bedre enn forgjengerne, men nye appellerer mindre... Nei, Porsche nådde perfeksjon med 997.1... Huff, blitt bitt av 911-basillen selv de siste ukene, drømmebilene er fortsatt 964 og 997 (pre-facelift)...

Skrevet
HVA er nytt?

Interiøret inkl. dashboardet er helt nytt, men ellers handler det om detaljer for menigmann. 991 har en akselavstand som er 10 cm lengere enn 997 og det er ganske mye. Man ser det best på avtanden mellom døren og hjulhuset bak. 991 er lavere enn 997... totalt sett mer Cayman i designet... mindre 911. 20" felger blir forøvrig standard på det kraftigere modellene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...