Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må man ta trafikalt grunnkurs for å kjøre opp på MC om man har lappen på bil fra før? Avlegge ny teoriprøve?

Trafikalt grunnkurs er noe man tar en gang, jeg tok det når jeg tok lett mc lappen.

Om du har tatt lett mc lappen, så trenger du ikke avlegge ny teoriprøve. Men om du har bare bil, så må du det ja ;)

Så for å oppsummere: Nei til trafikalt, ja til teoriprøve.

Skrevet

Aaah.. Okei.. Fææn :lol:

Takk for svar gutter :)

Noen som vet hva MC-lappen ligger på i pris da, minus trafikalt? Var ingenting som het trafikalt GK da jeg kjørte opp på bil, men det gjør vel ingenting?

Skrevet
Aaah.. Okei.. Fææn :lol:

Takk for svar gutter :)

Noen som vet hva MC-lappen ligger på i pris da, minus trafikalt? Var ingenting som het trafikalt GK da jeg kjørte opp på bil, men det gjør vel ingenting?

Jeg vurderte å ta mc-lappen i fjor eller året før... ringte til diverse kjøreskoler og de sa at det normalt endte opp på ca 20-25k. Har du erfaring med sykkel fra før ble det endel billigere.. og omvendt.

Skrevet

Jeg vurderte å ta mc-lappen i fjor eller året før... ringte til diverse kjøreskoler og de sa at det normalt endte opp på ca 20-25k. Har du erfaring med sykkel fra før ble det endel billigere.. og omvendt.

Det er såpass ja.. Hmm, erfaring og erfaring, har jo kjørt en del sykkel.. Så kan vel d grunnleggende med gass/clutsj osv, men kjøreteknikk og litt videregående ting kan jeg vel ikke særlig mye om, som jeg vet om i alle fall :lol:

Skrevet
Ble du bitt av basillen etter turen i helga Lie? ;) (tenker på sykkebildet)...

Hehe, ja, kan vel si det slik.! Sykkel blir d vel uansett.. Men kanskje greit og kjøre opp etterhvert :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...