noekult Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hadde aldri sansen for skoa sjøl. Like greit! Kan tro hva skodesigneren tenkte når han satt med tegningene Aner ikke hva han tenkte, men produsenten lo nok hele veien til banken. De var liksom skoversjonen av iPhone. "Alle" hadde minst ett par, mange hadde flere. Og de ble solgt som himmelske cup cakes i flere år.
awt Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Jeg får vel være stolt av at jeg aldri har hatt eller hatt lyst på verken Buffalo-sko, Crocs eller Onepiece.
Fredrik Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Men så var du kanskje 35 da de kom på markedet og, da Hadde aldri råd til dem, og i retroperspektiv var det like greit! Selv om jeg må smile litt hver gang jeg spotter et par, er noen narkiser nå og da som fortsatt har dem Hehehe... no offence, men dette handler om stil ikke om alder...
Zibiri Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 http://www.sb.no/nyheter/parkeringshuse ... -1.6441578 Veldig smart... satt på bussen på vei hjem fra nabo byen da det kom en Passelat med blålys i fem hundre og en millioner kilometer i timen forbi på veldig vått føre. Fra nabo byen? Skulle trodd noen var skutt og drept med bazooka. Tror nok ikke eier av 240 blir og se på lokale bensinstasjonen fremover heller med mindre han er flink til og prate for seg hehe xD
Jordfræsar Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hvem vet, hørte rykter om at Fredrik er a.k.a NIK i NIK & JAY. Hvorfor tror du han bor i Danmark!
316 Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Blir jammen ikke enig med meg selv om denne er fin eller stygg...
Clerion Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Fæl...... Nederst til venstre.... Er det en kar? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097840
ehrnst Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hvilke mennesker tar disse skoene opp fra graven å kaller det mote igjen nå?
Fredrik Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Hvem vet, hørte rykter om at Fredrik er a.k.a NIK i NIK & JAY. Hvorfor tror du han bor i Danmark! Moi... rap?... Det er det siste jeg kunne tenke meg å høre på idag. Jeg husker Aerosmith/Run-DMC (som faktisk var veldig bra), men det ble med dette sidespranget.... Clash, oldschool U2, AC/DC, Neil Young, gammel Pearl Jam er mer min stil... Denne fikk jeg også med meg før jeg sa takk og farvel til rappen...
knut_olestad Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Blir jammen ikke enig med meg selv om denne er fin eller stygg... Må ha cromfangerne, da er den fet
-Erik- Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Jeg får vel være stolt av at jeg aldri har hatt eller hatt lyst på verken Buffalo-sko, Crocs eller Onepiece. +1
Anbefalte innlegg