Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
65_-1958984067.jpg

Blir jammen ikke enig med meg selv om denne er fin eller stygg... :oops:

Stygg er den vel ikke. Synes de er knalltøffe med skikkelig stuk. Dog har de alt for "ekstreme" linjer over hjulbuene til at jeg kunne vurdert å kjøpe en.

Men man må jo først og fremst klappe at de helsikes flipplyktene, og få et korrekt stuk på den. ;)

28_1927735746.jpg

Skrevet

Men så var du kanskje 35 da de kom på markedet og, da ;)

Hadde aldri råd til dem, og i retroperspektiv var det like greit! Selv om jeg må smile litt hver gang jeg spotter et par, er noen narkiser nå og da som fortsatt har dem :P

Hehehe... no offence, men dette handler om stil ikke om alder... :P

No offence, men du tok ikke poenget; Du falt utenfor målgruppen pga din alder ;)

De har ikke stil nei, men som 15 åring er det mye smaksløst som er kult.

Skrevet

No offence, men du tok ikke poenget; Du falt utenfor målgruppen pga din alder ;)

De har ikke stil nei, men som 15 åring er det mye smaksløst som er kult.

Hmmm... gir det egentlig mening å snakke om målgrupper når 35 år gamle damer går kledd som 18 år gamle chicks og 50 år gamle menn pumper jern og adopterer stilen til 30 år yngre menn? Ting & tang er ikke helt hva det var bare for noen få år siden.

Skrevet

Kjærringa sier hu hadde 3-4 par av de Buffalo skoene før hu traff meg. :-/ Skal visst være veldig gode å gå med, ble aldri våt på føttene... Pussig det da, når man ser sålen.. Haha.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet

Prøver å selge 5`ern for tiden. Kom en fyr å så på den i dag da. Han gav meg ett bud på 10.000,- etterpå på sms. Vel, hvis det er det folk er villige til å by så tror jeg bilen blir hugget så selger jeg delene i stedenfor...

Skrevet
Prøver å selge 5`ern for tiden. Kom en fyr å så på den i dag da. Han gav meg ett bud på 10.000,- etterpå på sms. Vel, hvis det er det folk er villige til å by så tror jeg bilen blir hugget så selger jeg delene i stedenfor...

Fått mye skambud på bilen selv !! irriterende.

Skrevet
Det er helt utrolig så hissig Porsches 997 GT3 RS motor er... en fantastisk konstruksjon. Motoren er en boxersekser på 3797 cm3 som uten ladeluft yter 450 HK ved 7900 rpm og 430 Nm ved 6750 rpm. 0-100 Km/t går løs på 3,8 sekunder og topphastigheten er 310 Km/t.

http://www.youtube.com/watch?v=kEOKck7WWvU&feature

Pssst... Er denne noe du kunne tenke deg?

http://germancarsforsaleblog.com/1986-r ... t=FaceBook

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...