Orjan Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 ..og skiltfabrikken.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Rett og slett nydelig e21 du har! Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Trenger du noe deler? viewtopic.php?f=14&t=195566 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 jeg døde litt innvendig nå, fordi jeg ikke har denne bilen på tunet! Nydelig, absolutt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Hadde en kjøretur i kveld - ren balsam for sjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Flottaste E21 323i eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Sier det igjen, nydelig! Har du et sett skilt til bilde/show uten oblater, og et sett til veibruk der oblatene står på? Direkte fornøyde blir vel ikke verken vegvesen eller politi om de ser deg kjørende/parkert uten oblater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Jeg har ikke fått noe "pes" for det enda (bank i bordet), men oblatene ligger trygt plassert i hanskerommet og kan monteres dersom jeg får pålegg om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Her patruljerer de parkeringsplasser på jakt etter folk med feil oblat, og da er det som oftest ikke snakk om å ha med skrujern. Er man heldig har de en stor tang og klipper skruene, ellers bare står de og river til noe gir seg og skiltet løsner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Fyfaen for en fin bil, rett og slett nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 ja, denne bøyer jeg meg i støvet for, fantastisk fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 nom nom !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Fantastisk flott bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da er'n parkert for vinteren; fant ut at den var fuktig i hanskerom og i gulvet på passasjersiden, så jeg har nok en liten tettingsjobb å gjøre til våren.. Nåvel, den er står tørt og fint og varmt frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Nydelig... 4-5 cm ned (spesielt bak) og bilen blir fantastisk... Jeg fikk forøvrig tilbud om å kjøpe en E21 323i i mint condition på midten av 90-tallet, men takket nei til fordel for en USA roadtrip. Jeg angrer ikke, men jeg skulle gjerne hatt begge deler for å si det på den måten. Dette er en fin modell som formidler oldschool BMW på den beste måten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå