Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Sier det igjen, nydelig!

Har du et sett skilt til bilde/show uten oblater, og et sett til veibruk der oblatene står på?

Direkte fornøyde blir vel ikke verken vegvesen eller politi om de ser deg kjørende/parkert uten oblater?

Skrevet

Jeg har ikke fått noe "pes" for det enda (bank i bordet), men oblatene ligger trygt plassert i hanskerommet og kan monteres dersom jeg får pålegg om det :)

Skrevet

Her patruljerer de parkeringsplasser på jakt etter folk med feil oblat, og da er det som oftest ikke snakk om å ha med skrujern. Er man heldig har de en stor tang og klipper skruene, ellers bare står de og river til noe gir seg og skiltet løsner...

• 4 weeks later...
Skrevet

Da er'n parkert for vinteren; fant ut at den var fuktig i hanskerom og i gulvet på passasjersiden, så jeg har nok en liten tettingsjobb å gjøre til våren.. Nåvel, den er står tørt og fint og varmt frem til da :)

sommer2011283.jpg

Skrevet

Nydelig... 4-5 cm ned (spesielt bak) og bilen blir fantastisk... 8)

Jeg fikk forøvrig tilbud om å kjøpe en E21 323i i mint condition på midten av 90-tallet, men takket nei til fordel for en USA roadtrip. Jeg angrer ikke, men jeg skulle gjerne hatt begge deler for å si det på den måten. Dette er en fin modell som formidler oldschool BMW på den beste måten... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...