Gå til innhold

E61 525D selges for 265 000,- eks omreg.


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å lage en tråd her om nybilen min.

Etter ett kortere utroskap med en Audi A3 etter jeg solgte E46`n min fikk jeg igjen lyst på en kjøremaskin og ikke kun en bil. Etter kort tid fant jeg bilen som jeg tidligere hadde bladd forbi pga dyr prislapp...men nå var lysten så stor at ingenting skulle få stå i veien!

Audien ble byttet inn og banken var som vanlig hjelpsom når det kom til resterende sum!

Bilen er importert i 2009 og jeg er totalt sett 3. eieren.

BMW E61 er jo kjent for kabelbrudd i bakluke noe som desverre også gjaldt denne. Dette ble heldigvis oppdaget dagen før jeg skulle overta bilen slik at det ble noen dager ekstra å vente. LANGE dager.

Bilens karosseri ser ut som nytt med unntak av litt steinsprut på panser.

Jeg er meget fornøyd med komfort, utseende, utstyrsnivå og følelsen denne bilen gir.

Nok om det kjedelige og over til det spennende:

2005 modell E61 525D M-Sport

Snacks som ble ført opp på "ekstra utstyrs" lista:

Xenon

M-tech understell og styling

Semi-elektriske sports stoler i delskinn og med varme

Dekktrykk sensor

Panorama soltak

DSC

Manuell girkasse

PDC forann og bak

Bluetooth for telefon

Navigasjon

Multifunksjonsratt

Avtagbart henger feste

Automatisk klima anlegg

CD veksler

Strømuttak bak

Regnsensor

Talestyring

Cruise kontroll

ISOFIX begge bakseter

Hjul:

AC Schnitzer 8,5x18 med 235x40x18 forann og bak piggfritt

GS Concave 8,5x20 og 10x20 med 285x25x20 bak og 235x30x20 forann

16" LEKKERT reserve hjul i velkjent mandig dimmensjon.

Estetiske Planer:

M5 speil (montert)

Hvite LED i angeleyes (montert)

Girkule M tech (motatt)

Led Skiltlys (motatt)

Sorte BMW emblemer forann/bak(motatt)

Sort Hockenheim frontleppe (motatt)

Sort Grill (motatt)

(sort diffuser bak så det passer bra med sorte detaljer forann også da)

35mm senke fjører forann (motatt)

Gjenstår:

Sotede sideblinklys

Sotede LED baklykter

Programmering 30mm bak

20" BBS Lemans replica

Xenon i tåkelys

BSR PPC tuning (226 hk / 507NM)

Her er noen bilder fra annonsen, skal ta flere bilder etterhvert som bilen blir ferdig :)

5z6ck6ydls7rpwb95jkv.jpg

ynlj27quh9gb738va8qt.jpg

zne913ian0jfodgwz7oq.jpg

ozecuw2udsr4vqtcffto.jpeg

Bilde fra i fjor vår:

september2010052.jpg

september2010012.jpg

september2010044.jpg

Så da håper jeg folket tilgir mitt utroskap og synes bilen er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer ! :) Pen bil var det. Regner med du er rimelig fornøyd, for E6X er gode biler å kjøre, og har bra comfort. Dieselmotoren som står i din synes jeg er et kurant alternativ, da den fungere utmerket! Planene dine ser jo heller ikke feil ut akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs, en A3 er nesten ikke tilgivelig :D

Huff! Også jeg som har A6 da, det må jo være virkelig ille :(:wink:

Virkelig flott bil det der! En av få stasjonsvogner som det er umulig å kalle kjedelig, uansett hvordan man vrir og vender på det så får man aldri en E61 til å bli kjedelig :)

Jeg kommer nok etter snart med E60 525d 3.0l eller E90 325d, må bare finne den rette først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt en bil av min smak :D

Stilige felger (svart) ser rått ut :D Samt fanger i front/hekk og sideskjørt :D

Det fine med en anonym hekk (ingen tall og betengnelser) er at det kan være en 520 eller en 550 og du ser ikke forskjellen før høyrefoten får krampe :D:D:D

Og det kan du le deg ihjel av :D:D:D eller :^o til folk som sperrer i flette felt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en døgn etappe folkens....Kjør fra Trondheim via malmø-rødby-puttgarden (ferje)-hamburg og til munchen.

Tar ca 25 timer med familie i bilen og kurrant trafikk om sommeren. Rask og fin tur:) Tur/retur ca 6 tanker diesel og 100 € i ferje (t/r) og 700 (t/r malmø køben broa).

Anbefales for den som er glad i bilturer og trå høyre fot ned:) Ps to sjåfører eller flere er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med en anonym hekk (ingen tall og betengnelser) er at det kan være en 520 eller en 550 og du ser ikke forskjellen før høyrefoten får krampe :D:D:D

Nå er jeg kanskje en pirkete k..... men! 520en har ett ovalt enderør som avslører at det er 4 sylindra minstemotor(Hvis du da ikke har prefacelift 520I med sekser, den har to stusser)! De øvrige sekserne har to enderør opp til 535 som derifra og opp til 550 har hakket større enderør! Ikke lett å legge merke til sånn i trafikken men ved siden av hverandre så har en 535 og 550 vesentlig større endestusser enn en 525 eller 530!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...