ThomasE91 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Jaja bilder vil komme men er på kurs i Stavanger så får ikke tatt noen bilder før på onsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg kan legge ut noen bilder med relativt dårlig kvalitet til Thomas får tatt noen bedre bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 ser meget bra ut;) kommer flere bilder.. men er jo skitten igjen nå etter jeg kjørte den hjem på våte veier:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 desidert en av landets fineste touringer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Noen bilder som ble tatt i dag;) ny frontrute og fin i lakken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Blitt blank nå! På tide å få på igjen lamin-x også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 ja må det;) venter til etter godkjenningen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Var i haugesund fra i går til i dag og tok et bilde måtte jo det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Veldig bra med poleringa Hvilket ET kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Veldig bra med poleringa Hvilket ET kjører du med? takk.. nei jeg kjører nå et30 foran og et35 bak. men skal opp i et25 foran og et30 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 lite bilde jeg tok i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 FLOTT bil, men synes felgene blir borte på denne...ville valgt noen i sølv farge, men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 flotte bilder rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Jada hører dere sier felgene forsvinner og den er no grei. men har valgt å gå for 2 farger på denne bilen og det er rød og svart.. men vinter felgene skal på lakk nå så da blir det spennende hvordan det blir.. og de skal ikke være svart.. så da blir vel flere fornøyd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå