Gå til innhold

Anbefalte xenonforhandlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, må bestille meg noen nye xeon lys i tåkelysa mine,,, men jeg bestillte dette fra bilkabel, synes ikke jeg fikk no bra service der,,, har dere noen steder å anbefale?

S.Hafsmo: Endret trådtittel, vennligst brukt trådtittel som forklarer spørsmålet ditt.

Skrevet

Bestillte selv herfra til tåkelys samt fjernlys, tok ett par dager så var de på døra :) anbefales

Men kvaliteten er så som så. Fungerer supert et halvår elns, så blir fargen dårligere osv. Den ene pæra mi er oransj etter et halvt års bruk (3000k).

Fikk også 4 sett med noen slappe 4300k pærer i...

Må sende greiene tilbake til Kina (dyrt) for å få byttet.

Mener også at jeg idag hørte noe om at Kina ikke ville la noe gå til Norge for tiden, grunnet bitterhet etter fredsprisen osv.

EDIT:

Og som svar på topic.

Ville prøvd dybvik-trading.no. Har ikke kjøpt noe derfra selv, men opplevd kundeservice via e-post er iallefall mye bedre enn gjennomsnittet av nettbutikker!

Skrevet

Bestillte selv herfra til tåkelys samt fjernlys, tok ett par dager så var de på døra :) anbefales

Men kvaliteten er så som så. Fungerer supert et halvår elns, så blir fargen dårligere osv. Den ene pæra mi er oransj etter et halvt års bruk (3000k).

Mener også at jeg idag hørte noe om at Kina ikke ville la noe gå til Norge for tiden, grunnet bitterhet etter fredsprisen osv.

EDIT:

Og som svar på topic.

Ville prøvd dybvik-trading.no. Har ikke kjøpt noe derfra selv, men opplevd kundeservice via e-post er iallefall mye bedre enn gjennomsnittet av nettbutikker!

+1

Og megalys er meget bra. Når du først skal kjøpe kit så kjøp DIGITALT xenokit, meget bra kvalitet og holdbar het enn vanlig til 3-400.- på vvme.

Kjører selv på digitalt nå. Endell dyrer, men du får det du betaler for.

Skrevet

EDIT:

Og som svar på topic.

Da har du nok hatt maks uflaks, har lest stort sett bare gode tilbakemeldinger fra Vvme, det er jo flere her på Bimmers så har hatt disse på bilene sine over ett år og som lyser like bra ennda.

Dybvik Trading får nok sine frå Kina de også.

Skrevet
Da har du nok hatt maks uflaks, har lest stort sett bare gode tilbakemeldinger fra Vvme, det er jo flere her på Bimmers så har hatt disse på bilene sine over ett år og som lyser like bra ennda.

Dybvik Trading får nok sine frå Kina de også.

Har sett flere gode erfaringer angående vvme jeg også, men ville uansett komme med mine.

Jeg skal ikke si hvor dybvik-trading sine kit kommer fra, men å returnere defekte produkter til en selger i Norge, er enklere enn å returnere defekte produkter til en selger i Kina.

Det er også lettere å kommunisere på Norsk...

Skrevet

Jeg har vvme.com kit og pærer, fungerer fint det.

Fikk dog 1 pære som hadde ujevnt fosfor belegg i pæra, som igjen kan noe gult lyst på enkelte plasser.

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale www.haugland.biz :) Har handlet mange sett hos han, alle har fungert kjempe bra.

Hadde 2 sett på v70en i ca 2 år uten noe som helst problemer, bortsett fra ei gåen pære som jeg ødela selv :) Da tilbydde han meg ny pære til og med :)

VVME.com har jeg også handlet hos, kjapp levering, men kvaliteten vet jeg ikke helt..

Har sett fra dem i grøftelysa på bmwen nå, og etter tja, et halvt år kanskje så har ene tenderen begynt å fuske, er ikke altid eine pæra tenner..

Men dem er veldig billige vertfall :)

Skrevet
mon tro om han fra haugland.biz er den samme som selger her.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/100W-XEN ... 500wt_1182

Vet ihvertfall at han kjøper disse settene og pærene fra Kina, kjøpte noen silver bulbs fra han til å ha i blinklysene, det var noe skikkelig jalla crap som jeg fant igjen på diverse kinesiske sider, Alibaba, Made in China osv..

Hadde jeg visst det var sånn dårlig kvalitet kunne jeg like godt kjøpt det fra Kina selv.

Skrevet
Men uansett hvor en kjøper så er jo digitalt kit bedre.

Anbefaler da

http://www.dybvik-trading.no

http://www.megalys.no

Hva er det som er bedre med digitalt da? skjønner jo at det er bedre, men tenkte hva er fordelene med dette kontra ett som ikke er digitalt?

Fordelene er jo lengre levetid på komponentene, ingen blaffring eller blinking under oppstart, holder på fargen på pærene lik, vanlige kit opplever de fleste (selv mange ganger) farge forkjell på pærene når kitet blir sletnt eller gammelt. Digitalt kit støtter også CANbus som ikke vanlige gjør uten motstand. Digitale er jo det nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...