Gå til innhold

Anbefalte xenonforhandlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få feil fargetemperatur på pærene ved dårlig tenner da?

Vil nå tro at det er pæra som blir dårlig, da det faktisk er pæra som bestemmer fargen og ikke tenneren. Pærene har jo fosfor belegg som gjør at man får rett farge.

Skrevet

Vil nå tro at det er pæra som blir dårlig, da det faktisk er pæra som bestemmer fargen og ikke tenneren. Pærene har jo fosfor belegg som gjør at man får rett farge.

Fått feil farge ett par ganger ja. kit fra vvme. Den ene lyste litt mer blå enn den andre. To nye ballastere gjorde susen, selv om den ene virket 100%. Merket også at den ene pæren lyste litt dårligere enn den andre, da blir det jo også farge forkjell. Eneste jeg er fornød med vvme er pærene, de ryker aldri, kun ballastene som er dritt, kjørte på ett sett pærer i ca 14mnd. Virker ennå, har bare byttet til digital kit. :)

Skrevet

Fått feil farge ett par ganger ja. kit fra vvme. Den ene lyste litt mer blå enn den andre. To nye ballastere gjorde susen, selv om den ene virket 100%. Merket også at den ene pæren lyste litt dårligere enn den andre, da blir det jo også farge forkjell. Eneste jeg er fornød med vvme er pærene, de ryker aldri, kun ballastene som er dritt, kjørte på ett sett pærer i ca 14mnd. Virker ennå, har bare byttet til digital kit. :)

Har du digitalt kit fra Vvme? ser det var ikke så værst pris for ett par digitale ballaster da.

Skrevet

Har du digitalt kit fra Vvme? ser det var ikke så værst pris for ett par digitale ballaster da.

Nei kjøpte på megalys.no

Skrevet

dybvik traiding.. ingen tvil.. å digitale ballaster sellfølgeli.. det er ikke det billigste man kan kjøpe me 1500 - 2000 for xenon hva er det da? dybvik (Y)

Skrevet

Jeg tenker på 4300K Xenon til E30... noen anbefalinger til hvor jeg bør kjøpe? :) Er ute etter "bolt on" kit med mostander og alt. Trenger vel 2 stk kit som følge av 4 individuelle lykter.

Skrevet
mon tro om han fra haugland.biz er den samme som selger her.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/100W-XEN ... 500wt_1182

Ja, det er det :)

Har fått intrykk av at det han har (av xenon vertfall, så vidt jeg vet) er av bra kvalitet.

Har fått veldig bra service med han også! Tilbydde meg nye pærer da den ene gikk før det var gått 1 år, men jeg var så ærlig og sa at det var nok fordi jeg hadde tatt ut lykta og den hadde fått seg en kakk. :)

(+ han er bare en kjøretur på 20 minutter unna fra her jeg bor 8) )

• 6 months later...
Skrevet

Har saumfart nettet etter xenonkitt nå, og har foreløpig kun funnet disse fra dypvig trading som er 55W OG digitale med canbus killer. På alle andre sett jeg har funnet så må man ofre digitalt (/canbus killer) hvis man går for 55W kontra 35W.

Da burde jo disse være det beste alternativet... http://www.dybvik-trading.no/?p=4677

Det blir riktignok et tilegg på 200 kr for å få 55W da, dvs totalsum på 1790 kr.

Noen som har prøvd dette digitale Lumen prosystem xenon kitet med 55W og har noen konkrete tilbakemeldinger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...