Kristian Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Det er hårete.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Var virkelig snasen lyd i denne! Synes dog bakhjula stakk litt for langt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Var virkelig snasen lyd i denne! Synes dog bakhjula stakk litt for langt ut Er det mulig? Hentet kw coilovers i dag, så da blir den lavere en dag i fremtiden. Da kommer felgen litt lenger inn også. Ac schnitzer takspoiler fikk jeg også, og nå har akkurat touringen trillet ut av gården for siste gang i mitt eie. Du som kjørte antrasitt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Ja, hentet meg vinterhjul:) Spydet i fangeren kjøpte eg av deg;) Fullt klarover at den trenger vask, coilovers og spacere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Noen siste bilder på touringen i mitt eie. Dere ser vel hvor blank og fin den er absolutt alle steder? Ikke en rustflekk å se noen steder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Fint å se at med riktig eier så kan biler som normalt sett er opprustet og oppbrukt faktisk være i skikkelig god stand - selv med noen år på baken! Flott touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Hvor mye moment brukte du på selve studsene når du monterte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Brukte ikke moment. Dro til som man bruker med hjulbolter. Er låsemiddel på enden som går inn i nav. Likte ikke helt at de var så utrolig myke. Men de fungerer helt perfekt. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Okei. Hadde jo slike på E91, men har glemt hvilket moment jeg brukte og finner kun forskjellige tall når jeg googler. Men alle tallene jeg har funnet er langt under det som man vanligvis drar til hjulbolter med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Hadde du HR fra Gs? Jeg dro de vel ikke like hardt som hjulbolter nei. Sier seg vel litt selv. Du merker det godt på hodet på studen når du drar til. Når det er låsemiddel på de skal det nok ikke mye til. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Ja, kjøpte H&R fra GS begge gangene. Nei det er sant det, tror jeg tar 50nm på boltene og skrur fast hjulboltene med 110nm som jeg pleier. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 110nm på muttrene? Det er mye synes jeg. Meen, jeg har alltid skiftet for hånd uten moment-stav da. Føler meg tryggere når jeg vet hvor godt de sitter jeg. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 BMW anbefaler 110nm å boltene hvertfall. Jeg brukte alltid det på mutterene, og det var mindre enn jeg ville tatt i hvis jeg skulle brukt latmannsarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Si dem bare for å forsikre seg. Bruker aldri latmannsarm heller. Helst hjulkryss. Du brukte ikke mye på alu muttrene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Brukte 110nm på alumuttrene ja. Ser ikke helt problemet, det kjennes veldig lite ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå