MRise Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Gratulerer med kjøp av ny bolig! Håper du beholder M5'en også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Fikk du solgt touringen din til slutt? Jeg mener å ha sett denne i Lom-traktene forrige helg. Isåfall, lekker touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Stemmer det Salty. Ble solgt til en kamerat jeg vet setter pris på den. Ser litt kjedelig ut med alpina uten senterdeksel, men siden jeg mangler et, har han ikke fått de ennå. Ny eier er også kjæreste med den bedre kjente "ordfører-jenta." Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hvordan går det med denne bilen da ? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Tjææh.. Ikke stort. Står på vent i garasjen, etter en liten tur på 500km. Kun hus om dagen. Vurderer egentlig å selge den, men siden jeg kommer til å tape grusomt med kr så må den vel bare få stå. jakobm5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Sånn går nu dagan.. Nytern og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Lite bil om dagene? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Så lite at jeg har vurdert å avertere den. Men er jo for jævligt det også. Får vel ikke igjen bil med denne fargekombinasjonen noengang likevel, så den får vel bare stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Åja såpass ja nei la den stå like greit det ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Interesse for strassentech leppe? http://bimmers.no/topic/785756-interesse-for-strassentech-leppe-til-e39-m-front/#entry2915278 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 De plast dekslene på siden av grøfte lysa er vel ikke noe man får tak i lengre? De du hadde på diesel dyret altså Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Er nok ikke umulig. Skal høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Nice Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei! Jeg vil ha bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Tar tid å polere bil når man bygger hus og meiser/maler samtidig. Men!! Nå er endelig de nye schnitzer-felgene mine sendt fra lengst nord i landet. De skal mellomlande et sted på mørekysten for å få ny farge, så kommer de vel forhåpentligvis hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå