adne95 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 her må det følges! nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Det så virkelig bra ut! Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Blir full drift i helga etter planen. Nye coilovere og montere Brembo foran og bak. Spent på om felgene foran går klar av kalipperne. jakobm5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Cbrooen, 635csi, Ingvaldsen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 gromt! dette blei mye mere passende enn rotiform ! RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Helt enig. Rotiform ble liksom feil design i mine øyne. Passer mye bedre på mer moderne karosserier. Men; nå har jeg sendt avgårde betaling for en detalje jeg har sett etter i maaange år!! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 hugs å ta bilder av bremboene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Gidder ikke montere brembo før jeg får nye hjullager foran. Gamle bremserør suger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Ja, det der var virkelig mye bedre enn Rotiform. Elegante felger. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Der blei look'en komplett! Gratulerer Frode med en helt herlig bil! Og til eventuelt andre som ønsker Hartge-felger til E39 M5; jeg har liggende et sett originale på lager som bare venter på å bli montert på rett bil! RS-Heggem og jakobm5 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Denne bilen blir i mitt eie for alltid andreastrones. Supertilfreds med handelen. Kongebil! andreastrones reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Jøsses.. Dette her er tøft! Gratulerer med tidenes felger! Milevis bedre enn TMB! RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Det ble gromt jaa! Enig i at det ble bedre enn rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 det ble nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Driiiiit bra me nye rims ! De ligger på toppen av ønske lista for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå