Gå til innhold

Blitt stoppet? Sivilpoliti


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

En sort BMW e61 med strober foran i grillen, bakerste siderutene og i bakruta. Kom innom jobben i dag i Fredrikstad.. Helt orginal og uten motorbetegnelse.

Regnr: AS 12424

que pasa? denne er reg på privatperson. :wink:

Enkelte klarer bare ikke å skille jobb og privatliv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

UP har kjøpt seg ny bil, som ruller langs E6 i Østfold, Oslo og Akershus (både syd og Romerike). Svart BMW E91 325DA med sota vinduer - kjører på angeleyes og ser ut som en skikkelig råner.

Tenker den tiltrekker seg mye kappkjøring, og det var nok også noe av poenget med den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en svart S60 som går som sivilbil i Lørenskog hvertfall, mulig den patruljerer litt nordover også.. den er IKKE original, makan til rufsete tomgang er det sjeldent jeg har hørt på bil med skilt... Og så er turboen større og høyere montert, og grenrør og downpipe er behørlig pakka inn i eksosbandasje :P Blei stoppa av den for ei stund sia, og spurte om å få titte litt siden jeg var litt interessert i biler :)

Har de betalt avgifter for effektøkning da, tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa av en rimelig ny audi a4 med s-line (?) ved elverum i sommer. var ls-registrert trur jeg.

vi lå å crusa i 90-100, og møtte på denne bilen. jeg kjørte forbi, og la merke til at han la seg fort oppi meg. så så jeg at han hadde noe merkelig i grillen, og slakket da ned. la meg i 85. etter en km sånn ca så skrudde han av de audi-led'ene i fronten, på med nærlys og strober. ble målt til 110 i 80n. 6500,-

er det noen som vet om de er pålagt å måle over ett lengere strekk? kunnet jeg lagt meg i 60 for å dra ned snittet når de la seg bak meg når jeg så det var de? jeg turte ikke å slakke ned så mye i tilfelle de stoppet målingen. hadde jo blitt en høyere måling på kun selve forbikjøringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sort BMW e61 med strober foran i grillen, bakerste siderutene og i bakruta. Kom innom jobben i dag i Fredrikstad.. Helt orginal og uten motorbetegnelse.

Regnr: AS 12424

que pasa? denne er reg på privatperson. :wink:

Enkelte klarer bare ikke å skille jobb og privatliv :lol:

Politifolk har privatliv de og visst. Og mange politifolk er langt over gjennomsnittelig interessert i bil og har smak deretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en svart S60 som går som sivilbil i Lørenskog hvertfall, mulig den patruljerer litt nordover også.. den er IKKE original, makan til rufsete tomgang er det sjeldent jeg har hørt på bil med skilt... Og så er turboen større og høyere montert, og grenrør og downpipe er behørlig pakka inn i eksosbandasje :P Blei stoppa av den for ei stund sia, og spurte om å få titte litt siden jeg var litt interessert i biler :)

Har de betalt avgifter for effektøkning da, tro???

Nei. Det har nok DU gjort, kjære skattebetaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa av en rimelig ny audi a4 med s-line (?) ved elverum i sommer. var ls-registrert trur jeg.

vi lå å crusa i 90-100, og møtte på denne bilen. jeg kjørte forbi, og la merke til at han la seg fort oppi meg. så så jeg at han hadde noe merkelig i grillen, og slakket da ned. la meg i 85. etter en km sånn ca så skrudde han av de audi-led'ene i fronten, på med nærlys og strober. ble målt til 110 i 80n. 6500,-

Svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa av en rimelig ny audi a4 med s-line (?) ved elverum i sommer. var ls-registrert trur jeg.

vi lå å crusa i 90-100, og møtte på denne bilen. jeg kjørte forbi, og la merke til at han la seg fort oppi meg. så så jeg at han hadde noe merkelig i grillen, og slakket da ned. la meg i 85. etter en km sånn ca så skrudde han av de audi-led'ene i fronten, på med nærlys og strober. ble målt til 110 i 80n. 6500,-

er det noen som vet om de er pålagt å måle over ett lengere strekk? kunnet jeg lagt meg i 60 for å dra ned snittet når de la seg bak meg når jeg så det var de? jeg turte ikke å slakke ned så mye i tilfelle de stoppet målingen. hadde jo blitt en høyere måling på kun selve forbikjøringen..

Var den sort? I såfall er det s-line. Har sett den før, da i god fart med blålys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppa av en rimelig ny audi a4 med s-line (?) ved elverum i sommer. var ls-registrert trur jeg.

vi lå å crusa i 90-100, og møtte på denne bilen. jeg kjørte forbi, og la merke til at han la seg fort oppi meg. så så jeg at han hadde noe merkelig i grillen, og slakket da ned. la meg i 85. etter en km sånn ca så skrudde han av de audi-led'ene i fronten, på med nærlys og strober. ble målt til 110 i 80n. 6500,-

Svart?

svart ja, med svarte ruter bake. stv forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good to know... ble du stoppa siden du kjenner såpass til bilen?

Jepp. Jeg har en uvane at jeg må henge meg på biler som kjører fort...

De lå etter en Mazda 5 som lå i 145-150 km/t...Så jeg tenkte "Greit, det". Så jeg blåste forbi i høyrefelt og tok noen ganske friske omkjøringer. Tipper han i Mazdaen ble overrasket og lettet da BMWen tok meg istedenfor. Jeg reddet han fra en bot på 9k eller førerkortbeslag :mrgreen: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good to know... ble du stoppa siden du kjenner såpass til bilen?

Jepp. Jeg har en uvane at jeg må henge meg på biler som kjører fort...

De lå etter en Mazda 5 som lå i 145-150 km/t...Så jeg tenkte "Greit, det". Så jeg blåste forbi i høyrefelt og tok noen ganske friske omkjøringer. Tipper han i Mazdaen ble overrasket og lettet da BMWen tok meg istedenfor. Jeg reddet han fra en bot på 9k eller førerkortbeslag :mrgreen: .

Hadde en sånn periode da jeg hadde en bil som faktisk kunne det, siste bilen min var en Audi 80 stasjonsvogn som jeg ikke vil kalle heeelt optimal til nettop det :lol:

Bittert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...