SweetBMW Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 UP i buskerud har fått seg en ca 2010 mod MB Sort C-klasse Avantgarde... den ble litt kjip for meg Litt skummel for han kjører med kun tåkelys nede på dagen, ser ut som en som ypper til fart .... møtt han ja,, 7800,- ville han ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 UP i arendal-kristiansand har fått seg 325d touring nå som sivilbil ;P Kødder du! Hvilken farge er det på den, og kommer den fra dere eller? (PD eller PP) Er jo ikke akkurat noe sjekktrekk da 325d er sjeldene biler og vil av bilinteresserte bli kjent i igjen med en gang! Få håpe den ikke er tuna da slik at jeg enda har sjans til å komme meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 325d sjelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 325d sjelden? Ja sjelden! Ta f eks en titt på Finn.no! 325en forsvinner i havet av 318d og 320d! Av 938 E90/91 til salgs var 27 av disse 325 og da er både bensin og diesel talt med, da jeg jobbet på Bavaria så leverte vi ca 110 E90/91 i året og 3-5 av disse var 325 bensin eller diesel! Ja vi solgte faktisk flere X6er enn 325er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Den hører nok til Up i Agder og rogaland ja, og da holder de til i Kristiansand. Sø bør vel egentlig være PP skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 UP i arendal-kristiansand har fått seg 325d touring nå som sivilbil ;P Kødder du! Hvilken farge er det på den, og kommer den fra dere eller? (PD eller PP) Er jo ikke akkurat noe sjekktrekk da 325d er sjeldene biler og vil av bilinteresserte bli kjent i igjen med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 325d sjelden? Ja sjelden! Ta f eks en titt på Finn.no! 325en forsvinner i havet av 318d og 320d! Av 938 E90/91 til salgs var 27 av disse 325 og da er både bensin og diesel talt med, da jeg jobbet på Bavaria så leverte vi ca 110 E90/91 i året og 3-5 av disse var 325 bensin eller diesel! Ja vi solgte faktisk flere X6er enn 325er! Er jo bare å ta av merket bak så er det ingen som ser hva det er. så vidt jeg har sett så gjør de veldig ofte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 er jo ikke bare å ta av merket.. man ser jo også den dobbelstusset eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 er jo ikke bare å ta av merket.. man ser jo også den dobbelstusset eksosen. det er det mange som har ettermontert på bilen, så du skal ikke ta det for god fisk, og det er kun kjennere av bmw som kjenner igjen det. Står det 325 bak der så er det veldig mye enklere for ikke bmw entusiaster å skjønne hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 klart det, men fredrik 90 sa jo også. for oss bilkjennere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ellers er det jo en utstyrskode som er blitt veldig vanlig nå da Model designation delete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 UP i buskerud har fått seg en ca 2010 mod MB Sort C-klasse Avantgarde... den ble litt kjip for meg Litt skummel for han kjører med kun tåkelys nede på dagen, ser ut som en som ypper til fart .... møtt han ja,, 7800,- ville han ha... Da hadde du flaks,,, rett under 116 det... var ikke så heldig jeg,,, 10500, og 5-6 mnd,,,, grrrr Tenkte ikke over den bilen i det hele tatt når jeg dro forbi 5 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Som fredrik sier over..Banerekorden på gamle rudskogen var for eksempel med bil, ikke motorsykkel Men der var det minimal forskjell. Er jo kjørt på 57 sek eller noe sånt med sykkel, og 56 med bil? Og uansett ikke i nærheten av godkjente biler. God sjåfør på mc så er det nok få som har noe som helst å stille med. En 115hk 318d hadde ikke hatt sjanse, mcen kunne kjørt 40 i svingene og tatt bilen igjen på 100 meter etterpå. Er få mcer som ikke gjør 0-100 på under 4 sek... Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Joda... selv motorsvake biler som f.eks 318d kan kjøre fra MC´er forutsatt at veiene er svingete nok (gjerne nedover) og sjåføren er dumdristig nok. Det er mye lettere å holde en høy hastighet inn i en sving med en bil... ut av svingen igjen er MC´en hurtigere, men så er det kanskje en ny sving. Det er vektforskyvningen forover ved nedbremsingen foran inngangene til svingene som er problemet for en MC. Mister de festet på forhjulet akkurat der (sand, grus, vann etc.) går sykkelen rett ut i samme linje som den hadde ved inngangen til svingen. Retter veien seg ut stort mer enn et par hundre meter har alminnelige biler, som du påpeker, ikke en sjanse mot en skikkelig MC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Som fredrik sier over..Banerekorden på gamle rudskogen var for eksempel med bil, ikke motorsykkel Men der var det minimal forskjell. Er jo kjørt på 57 sek eller noe sånt med sykkel, og 56 med bil? Og uansett ikke i nærheten av godkjente biler. God sjåfør på mc så er det nok få som har noe som helst å stille med. En 115hk 318d hadde ikke hatt sjanse, mcen kunne kjørt 40 i svingene og tatt bilen igjen på 100 meter etterpå. Er få mcer som ikke gjør 0-100 på under 4 sek... Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app En 1000 ccm R-sykkel er vanskelig å slå med bil i aks, da må du på rundt 500-600 hk som sitter på veien, men en 600 er ikke problem å ta i aksen, det gjør jeg lett med evoen min med 350hk i... Har gjort det flere ganger og er like moro hver gang, de som kjører sykkel tror jo ofte det at det ikke er noe som akser fra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå