Gå til innhold

Blitt stoppet? Sivilpoliti

Peak
 Share

Anbefalte innlegg

UP har kjøpt seg ny bil, som ruller langs E6 i Østfold, Oslo og Akershus (både syd og Romerike). Svart BMW E91 325DA med sota vinduer - kjører på angeleyes og ser ut som en skikkelig råner.

Tenker den tiltrekker seg mye kappkjøring, og det var nok også noe av poenget med den bilen.

Som E90 325d eier så kan jeg skrive opp at man opplever mange som ypper til kappkjøring! Alt fra familiefedre med chippa V70 og for store tanker om bilen sin til E36 rånere :roll: Ligger enten i støtfangern bak og presser eller kommer opp på siden på motorveien! Da er det så gøy å bare lene seg tilbake å sette på cruisecontrollen og se hvor lenge de gidder å holde på :)

Er jo bare en 325, er jo langt i fra den største motoren så skjønner ikke at det skal være så spesiellt! Kanskje jeg skulle satt på 316 emblem bak slik at de holder opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

UP har kjøpt seg ny bil, som ruller langs E6 i Østfold, Oslo og Akershus (både syd og Romerike). Svart BMW E91 325DA med sota vinduer - kjører på angeleyes og ser ut som en skikkelig råner.

Tenker den tiltrekker seg mye kappkjøring, og det var nok også noe av poenget med den bilen.

Som E90 325d eier så kan jeg skrive opp at man opplever mange som ypper til kappkjøring! Alt fra familiefedre med chippa V70 og for store tanker om bilen sin til E36 rånere :roll: Ligger enten i støtfangern bak og presser eller kommer opp på siden på motorveien! Da er det så gøy å bare lene seg tilbake å sette på cruisecontrollen og se hvor lenge de gidder å holde på :)

Er jo bare en 325, er jo langt i fra den største motoren så skjønner ikke at det skal være så spesiellt! Kanskje jeg skulle satt på 316 emblem bak slik at de holder opp :wink:

eller bare fjerne emblemet, jeg har ikke dette problemet på min bil. Også vidt jeg har fått med meg så kjører du på std hjul osv, så ikke noe ved bilen din som tilsier at kappkjøring er det som står øverst på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller bare fjerne emblemet, jeg har ikke dette problemet på min bil. Også vidt jeg har fått med meg så kjører du på std hjul osv, så ikke noe ved bilen din som tilsier at kappkjøring er det som står øverst på listen.

Nettopp! Kjører jo på orginale pensjonistfelger til og med, eneste som tilsier råner på min bil er blackline lykter noe som forøvrig er orginal option på disse bilene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det egentlig er du som tror alle skal kappkjøre med deg (slik alle unggutter tenker!) Tror ikke jeg har lest noen fler "kappkjørings" innlegg fra noen andre her enn deg...

Er ikke vanskelig å misforstå når en ligger på høyt turtall oppi ræva på deg og presser eller legger seg på siden av deg på motorveien i en oppjassa rånebil, til og med du hadde ikke misforstått det! Også det faktum at, ja la oss si 1 av 10 slike episoder så gir jeg faktisk på! Også har kanskje episoden vært verd å plassere i tulletråden som er ditt faste tilholdssted døgnet rundt!

Kappkjøring er drittgøy det men til sin tid og sted, vil helst beholde lappen og livet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kjører du garantert for sakte....? En slik en søndagskjører?

Holder meg stort sett på fartgrensen ja så noen synes nok at de går for sakte, og ligger dem bak og presser så kjører jeg iallfall på fartsgrensen! Det tallet i den røde sirkelen langs veien står der av en grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier hverken å kappkjøre eller skrive om kappkjøring her inne, men jeg hadde en litt morsom opplevelse for et par dager siden på en av de mindre innfartsveiene inn til Århus. Veien har et spor i hver retning og det blir derfor ofte litt kødannelse før man kommer ned til en strandpromenade som går langs vannet inn til byen.

Akkurat rett før man kommer ned til strandpromenaden er det et trafikklys før veien går over i to spor og gjør en 75-80 graders sving mot venstre. Hvis det er grønt lys er dette derfor et yndet sted å vise andre hvor kraftig motor man har eller hvor bra veigrep bilen har.

Vel... i et par kilometer hadde jeg hatt en ganske innpåsliten ny Audi A4 bak meg. Jeg kjørte i ca. 70 Km/t og Audien lå rett bak meg og presset. Det er 60 Km/t grense på stedet. Akkurat når vi kom ned til den aktuelle svingen dro jeg på og rundet svingen i ca. 90 Km/t... helt på grensen av hva min E46 med 195/65-15 dekk klarer. Jeg så i bakspeilet at Audien akselererte voldsomt inn i svingen før den totalt understyrte, trakk rett ut mot fortauet på høyre side og bråbremset med rykende dekk.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredrik90, jeg vil kappkjøre!

Da får du nesten finne noen andre å kappkjøre med! Du skal provosere veldig mye før jeg gidder å kappkjøre, hvis jeg i det hele tatt gidder! Gøyeste er når du kjører på tofelts motorvei og har hatt en liggende på støtfangern noen kilometer også bare legge seg inn på veiskulderen og blinke inn for å slippe han forbi :wink:

Kappkjører nok ikke noe mer enn andre her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyeste er når du kjører på tofelts motorvei og har hatt en liggende på støtfangern noen kilometer også bare legge seg inn på veiskulderen og blinke inn for å slippe han forbi :wink:

Really?? Det er det gøyeste? Bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyeste er når du kjører på tofelts motorvei og har hatt en liggende på støtfangern noen kilometer også bare legge seg inn på veiskulderen og blinke inn for å slippe han forbi :wink:

Really?? Det er det gøyeste? Bullshit

Nå ble nesa lang nå..

Er vel heller at du kjører i venstrefelt og holder de bak deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...