Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

sto å sikla på bilen din i går, ser sjukt strøkent ut. nydelig farge og det der! :D blir lett den fargen om jeg skal omlakkere! var feit lyd når du dro på ut fra plassen der vi stoppet også ja :mrgreen:

Takk;) var mest e30 fanatikere i år også:P men mange fine 7"ere også,,, var der hele dagen men henta m5"n i 12 for det var så dåli vær til å begynne med,, men det vart jo en knall dag alt i alt.. Bare gla d ikje var hekken min som ble smadra på bryn:/ den var lei:/ må følle litt med i kjøringa også, selv om det er fort gjort å drømme c bort i alle fine bilene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte med nyvasket bil jeg også, men begynte selvfølgelig å regne på veien utover så den så jo ikke ut etterpå. spylte den bortpå der men var sykt dårlig den høytrykkspyleren deres. samt ingenting å tørke med...

hva var det som skjedde med han som krasja egentlig? sto langt baki køa jeg sjø..

så du på min forresten? tenkte på det greia på bagasjeluka, om det er noe håp for det.. kanskje greiest å høre med en lakkerer en dag. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte med nyvasket bil jeg også, men begynte selvfølgelig å regne på veien utover så den så jo ikke ut etterpå. spylte den bortpå der men var sykt dårlig den høytrykkspyleren deres. samt ingenting å tørke med...

hva var det som skjedde med han som krasja egentlig? sto langt baki køa jeg sjø..

så du på min forresten? tenkte på det greia på bagasjeluka, om det er noe håp for det.. kanskje greiest å høre med en lakkerer en dag. hmmm

Såg på bilen men glemte helt av bakluka:p nei han med den røde fikk ikke med seg at e90"n bremsa for å svinge inn på stadion:( bare å svippe en tur så ska i gjøre ett forsøk på bakluka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig stuk på bilen din. :) I mine øyne er det kun ett par småting jeg ville forandret:

Øyelokkene. De får bilen til å se søvnig ut og tilføyer 2 unødvendige karosserigliper. Og stanceworksklistremerket i sideruta bak. Stanceworks er for folk som ikke tør å bruke bilen sin som gjør den ubrukelig for å slippe å bruke den. :P

Noen videre planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig stuk på bilen din. :) I mine øyne er det kun ett par småting jeg ville forandret:

Øyelokkene. De får bilen til å se søvnig ut og tilføyer 2 unødvendige karosserigliper. Og stanceworksklistremerket i sideruta bak. Stanceworks er for folk som ikke tør å bruke bilen sin som gjør den ubrukelig for å slippe å bruke den. :P

Noen videre planer?

passer meg bra det merket da for jeg tør nesten ikke bruke den :?:?

delte meninger om øye lokk ja,,,usikker på dem men blir inn til videre vertfall:)

har tenkt på kompressor men det er så ufattelig dyrt med alt og det må gokjennes også,,biltilsynet her oppe er e\helt ville på biler som ikke er gokjente,,,ting ryktes og så plutselig fårn innkalling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går bra. Faceliftrattet som var tilpasset min bil.. :-)

Åja send meg mobilnr på 94167555 får ikke lastet opp hær:( skal sende pronto,,, mange intriserte også nå;)

Bilder sent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har i bynt på ett miniprosjekt,,,bilen fjusker av og til :? og av og t så går den ikje fult så godt som dn skal gjøre :? så skal gå over coiler og bytte plugger nå å se om det kan jelpe,,,har også bestemt meg for at merket i sideruta må gå,,,vertfall det største,,,,,trangt å skrue på disse motorene gitt :roll: noen som har hatt lignende problemer med s62? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...